WEŹ UDZIAŁ

UDZIAŁ BEZPŁATNY

WIRTUALNA KONFERENCJA BRANŻY TSL

SPOTKANIE ONLINE

KONFERENCJA BRANŻY TSL

UDZIAŁ BEZPŁATNY

SPOTKANIE ONLINE

27 października 2021

10:00 - 16:30

Wirtualna konferencja dla Managerów i dostawców sektora TSL

FORMUŁA ONLINE

O KONFERENCJI


TRANSPORT CONNECT to bezpłatna, wirtualna konferencja skierowana dla całego sektora TSL. Bogaty program merytoryczny, interesujący partnerzy oraz ciekawi prelegenci, zapewnią olbrzymi zastrzyk wiedzy praktycznej, niezbędnej dla firm z branży transportowej.


Skoncentrujmy się na niezwykle wrażliwym i drażliwym obszarze biznesowym - połączenia bezpośrednich wykonawców przewozów ze zleceniodawcami transportowymi, czyli firmami spedycyjnymi, operatorami logistycznymi, sieciami handlowymi, czy firmami produkcyjnymi.


Porozmawiajmy o budowaniu między kontrahentami zdrowych relacji, opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu, przynoszących w efekcie rozwiązania typu win-win, w których wszyscy są zwycięzcami. Dla obu stron transakcji są to rozwiązania korzystne. Jak układać te relacje, żeby zachować jak najwyższą marżowość w transportowym biznesie? Jak weryfikować potencjalnych kontrahentów? O co musi zadbać firma spedycyjna, żeby utrzymać przy sobie przewoźnika i vice-versa – jak przewoźnik powinien korzystnie i trwale ułożyć swoje relacje ze zleceniodawcami transportowymi.


Bądź połączony – „be connected”, oznacza również połączenie za pomocą giełd ładunków z gigantyczną liczbą potencjalnych kontrahentów. „Be connected” to również informatyczne połączenia między firmami transportowymi i ich zestawami transportowymi, jeżdżącymi po całej Europie.

Sekund

MInut

Godzin

Dni

Dni
Godzin
Minut
Sekund

START WYDARZENIA ZA:

>>> Dowiedz się jak być mądrym przed szkodą - sprawdzaj potencjalnego załadowcę


>>> A jak już „mleko się wyleje” – poznaj sposoby i proces dochodzenia roszczeń


>>> Poznaj narzędzia weryfikacji kontrahentów firm transportowych


>>> Spedytorze – zadbaj o swoich przewoźników, żeby utrzymać ich przy sobie.
Dowiedz się jak to zrobić


>>> Poznaj prawa i obowiązki przysługujące Ci w ramach umowy przewozu

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ

ZAPISZ SIĘ

KORZYŚCI

EKSPERCI I PRAKTYCY

Wysłuchasz najlepszych
w swoich fachu praktyków
i ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą i długotrwałą współpracą

NETWORKING

Wystąpienia ekspertów pozwolą Ci na przyswojenie istotnej wiedzy potrzebnej do optymalizacji działania przedsiębiorstw.

Możesz aktywnie uczestniczyć w prelekcjach oraz dyskusjach panelowych zadając pytania..

DYSKUSJE
I ROZMOWY

Otrzymasz materiały dydaktyczne zaprezentowane podczas konferencji.

WIEDZA

MATERIAŁY

WEŹ UDZIAŁ W KONFERENCJI >>

PRELEGENCI

Martin Pfnür

Kancelaria Pfnür Rechtsanwälte PartGmbB

Dominik Skowroński

Uniwersytet Łódzki

WYPEŁNIJ FORMULARZ ZAPISU >>

Jerzy Różyk

CDS Kancelaria Brokerska

T-LAW Kancelaria Prawna

Ewa Sławińska-Ziaja

CEO Upswing Optimize

Mariusz Kołodziej

Kancelaria Prawna TSL Lawyers

Paul Reich

niezależny ekspert branży TSL

Beniamin Matecki

niezależny ekspert branży TSL

Michał Myszkowski

partner w Kancelarii Prawnej Raczkowski

Łukasz Kuczkowski

Sales Manager Trelo

Jan Waśkiewicz

Quest Change Managers

Krzysztof Sarnecki

sekretarz Rady Polskiej Izby Spedycji i Logistyki

Juliusz Skurewicz

Managing Partner Kancelaria Prawna IURIDICA

Łukasz Chwalczuk
WYPEŁNIJ FORMULARZ ZAPISU >>

François Nicolas Wojcikiewicz

Kancelaria Prawna Quaerens, Stowarzyszenie Polskich Przewoźników we Francji

(Association des Transporteurs Polonais)

Piotr Czajka

Direct Sales Manager, Poland & CEE, Webfleet Solutions

Marek Loos

redaktor naczelny Transport manager

PRELEGENCI

02.10.2020

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. Add a description of your offer and key benefits.

PROGRAM KONFERENCJI ONLINE

Sprawdź potencjalnego załadowcę. Narzędzia spedytorów, dające możliwość zweryfikowania zamiarów osoby składającej ofertę przewozu. I to w prosty sposób.

Jerzy Różyk, CDS Kancelaria Brokerska

Oszustwo transportowe nie jest wynalazkiem covidowych czasów. Oszuści od kilku dekad skutecznie wyłudzają towar od spedytorów i przewoźników, a pandemia koronawirusa tylko rozszerzyła skalę ich przestępczej „działalności”. Obecnie oszuści podszywają się również pod odbiorców i pod spedytorów, ale najczęściej „reprezentują” wykonawców przewozów, czyli przewoźników. Po zleceniu przewozu takiemu „podwykonawcy”, towar bezpowrotnie znika, a oszust szuka następnego celu.

W branży transportowej panuje dość silne przekonanie, że treść zawartej umowy przewozu bezwzględnie wiąże spedytora i przewoźnika. Warto jednak pamiętać, że zasada swobody umów posiada granice, które są wyznaczone przez normy prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym oraz zasady współżycia społecznego. W trakcie prelekcji zostanie omówione jak, będąc przewoźnikiem, unikać zagrożeń związanych z przyjmowaniem zleceń zawierających potencjalnie niebezpieczne klauzule oraz jak zlecając przewóz poprawnie skonstruować zlecenie, tak by nie zawierało nieważnych postanowień.

Ewa Sławińska-Ziaja, T-LAW Kancelaria Prawna

Niebezpieczne klauzule w umowach transportowych.

Najczęstsze błędy w kontaktach między przewoźnikami a zleceniodawcami oraz ich konsekwencje. Jak zbudować trwałą relację, która oszczędzi nieporozumień i zbuduje przewagę konkurencyjną, zarówno dla firmy przewozowej, jak i zleceniodawcy transportowego, opartą na zasadzie win-win.

Michał Myszkowski, niezależny ekspert branży TSL

Zleceniodawca i przewoźnik – kooperacja czy konfrontacja? Jak ułożyć partnerskie relacje?

ZAPISZ SIĘ >>

Juliusz Skurewicz, sekretarz Rady Polskiej Izby Spedycji i Logistyki

Budowa dobrych relacji biznesowo-partnerskich między przewoźnikiem a spedytorem - warunkiem sprawnej obsługi towarów.

Jak budować dobre relacje między głównymi uczestnikami procesu transportowego, tzn. przewoźnikiem, jako wykonawcą przewozu i spedytorem, jako reprezentantem załadowcy, czyli właściciela towaru oraz uświadomienia im, że obaj są konieczni dla prawidłowej organizacji i przebiegu procesu transportowego w interesie załadowcy, towaru i wszystkich uczestników procesu logistycznego.

10:00

Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager

10:05 - 10:30

10:35 - 10:55

Już niedługo niemiecki BAG wypłaci pierwszy zwrot Mautu naliczonego niezgodnie z prawem, na razie za okres 28.10.2020-30.09.2021. Poza tym nowa ustawa obniża stawki Mautu na przyszłość. Ale równocześnie ogranicza się możliwość zwolnienia z Mautu dla ciężarówek napędzanych gazem ziemnym

11:00 - 11:20

11:25 - 11:45

12:25 - 12:35

PRZERWA

Kabotaż niejedno ma imię i … definicja stosowana w Niemczech różni się od polskiej.

Martin Pfnür, Kancelaria Pfnür Rechtsanwälte PartGmbB

W Niemczech interpretacja przepisów dotyczących kabotażu różni się od interpretacji niektórych polskich przewoźników. Często pojawiają się różnice zdań, zwłaszcza jeśli chodzi o pytanie, ile przewozów kabotażowych liczy transport zbiorowy. Teraz w takiej sprawie orzekł sąd administracyjny w Kolonii.

12:35 - 12:45

Wkrótce wystartuje zwrot niemieckiego Mautu naliczonego niezgodnie z prawem.

12:45 - 12:55

Martin Pfnür, Kancelaria Pfnür Rechtsanwälte PartGmbB

13:00 - 13:20

Wirtualna organizacja, czyli jak budować odporność sieciową biznesu.

Dominik Skowroński, Uniwersytet Łódzki

Pojawiła się pandemia, za rogiem może już stoi następna. A może czekają nas inne niespodzianki? Jak się zabezpieczyć? Budujmy odporność sieciową. Budujmy wirtualne organizacje, czyli sieci partnerstw, w których firmy korzystają wzajemnie ze swoich kompetencji. Współpraca oparta na zaufaniu poszerza wachlarz kierunków strategicznych, które firma może przyjąć, ponieważ powiększa się zakres zasobów, które potencjalnie może wykorzystać. Budowanie takich partnerstw wymaga zdolności, których wiele organizacji dzisiaj nie posiada.

13:25 - 13:45

Podwyżka stawek frachtowych w 2022 r. Jak to komunikować kontrahentom?

Krzysztof Sarnecki, Quest Change Managers

Czy w tak turbulentnych czasach jest możliwe utrzymanie dobrej marży zarówno przewoźnika jak i zlecającego? Nie tylko jest możliwe, ale przecież jest konieczne, aby obie strony mogły myśleć o biznesowej przyszłości. Jak to robić w ekonomii CHAOSU, jak sprawić by zleceniodawca transportowy zaakceptował wyższe stawki frachtowe w 2022 r.? A podwyżki będą konieczne, ze względu na wchodzące w lutym zapisy Pakietu Mobilności.

13:50 - 14:10

Stowarzyszenie Polskich Przewoźników Drogowych we Francji walczy o interesy i dobry wizerunek polskich firm transportowych w tym kraju.

François Nicolas Wojcikiewicz, Kancelaria Prawna Quaerens, Stowarzyszenie Polskich Przewoźników we Francji (Association es Transporteurs Polonais)

Stowarzyszenie Polskich Przewoźników Drogowych we Francji jego celem jest obrona interesówi dobrego wizerunku polskich firm zajmujących się międzynarodowym transportem drogowym, prowadzących przewozy we Francji i między innymi na terenie tego kraju. Chce kreować dobry wizerunek polskiego przewoźnika drogowego nad Loarą, tak bardzo nadszarpnięty ostatnimi laty przez kłamliwą nagonkę, rozpętaną celem eliminacji polskich transportowców z tego kraju. Organizacja chce nadać zorganizowaną formę pomocy polskim przewoźnikom, nękanym przez administrację francuską. W trakcie prelekcji zostaną przedstawione konkretne przykłady takiego utrudniania prowadzenia działalności gospodarczej we Francji.

14:10-14:25

PRZERWA

14:25 - 14:45

Ile zapłacisz swoim kierowcom za Pakiet Mobilności? Pomyśl – policz – zastanów się …

Beniamin Matecki, niezależny ekspert branży TSL

Czy zastanawiałeś się jak zorganizować pracę kierowców po wejściu w życie Pakietu? Czy jesteś gotowy na pełne wykorzystanie taboru oraz organizację pracy swojego zespołu? A może nie do końca jesteś przekonany w jaki sposób poradzić sobie z wymianą kierowców, by spełnić dyrektywy UE w zakresie powrotu do Kraju Macierzystego. Te i inne tematy związane z zasobami po wejściu Pakietu Mobilności, szczególnie w małych i średnich firmach transportowych, przedstawi Beniamin Matecki.

14:50 - 15:10

Działalność transportowa w Niemczech – dla kogo opłacalna jest własna spółka?

Rynek przewoźnika to bezdyskusyjny fakt. Czas najwyższy zrozumieć perspektywę przewoźnika drogowego, aby móc zaproponować atrakcyjną współpracę na zasadzie win – win. Na jakość współpracy wpływa wiele istotnych czynników, które mają bezpośredni wpływ na opłacalność przewozu. Wysokość frachtu to tylko czubek góry lodowej.

Paul Reich, Kancelaria Prawna TSL Lawyers

15:15 - 15:35

Kilka porad dla spedytora, czyli o co należy zadbać aby utrzymać przewoźnika?

Mariusz Kołodziej, CEO Upswing Optimize

Jak wygląda zakładanie firmy w Niemczech? Indywidualna działalność czy spółka prawa handlowego? Czy założenie firmy transportowej w Niemczech pozwoli zapobiec negatywnym skutkom uchwalonego pakietu mobilności? Ile kosztuje zatrudnienie kierowcy w Niemczech? Jakie warunki trzeba spełnić, by nie podlegać ograniczeniom kabotażowym w Niemczech?

15:40 - 16:00

Odpowiedzialność zleceniodawcy względem przewoźnika,

Łukasz Chwalczuk, Managing Partner Kancelaria Prawna IURIDICA

Umowa przewozu zawarta pomiędzy nadawcą a przewoźnikiem powoduje, że zarówno przewoźnik jaki zleceniodawca ponoszą odpowiedzialność wynikającą z powszechnie obowiązującego prawa. Niestetyw praktyce zleceniodawcy starają się uniknąć odpowiedzialności zarówno za opóźnienia w załadunku lub rozładunku, błędy lub nieprawidłowe dane umieszczone w listach przewozowych, jak i za fizyczne uszkodzenie naczepy przez wadliwie opakowany ładunek.

16:05 - 16:25

Łukasz Kuczkowski, partner w Kancelarii Prawnej Raczkowski

Zmiany w ustawie o czasie pracy kierowców, czekające przewoźników w związku z wejściem regulacji Pakietu Mobilności, dotyczących płac kierowców w transporcie międzynarodowym.

Zmiany w ustawie o czasie pracy kierowców, czekające przewoźników w związku z wejściem regulacji Pakietu Mobilności, dotyczących płac kierowców w transporcie międzynarodowym.


16:30 - 16:35

Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager

Podziękowanie i zakończenie konferencji

Jan Waśkiewicz, Sales Manager Trelo

11:50 - 12:10

Powitanie i wstęp.

Trelo - Twój partner w serwisie.

Działalność w oparciu o dane. Jak budować relacje biznesowe i optymalizować działania floty przy wsparciu telematyki?

Piotr Czajka, Direct Sales Manager, Poland & CEE, Webfleet Solutions 

12:10 - 12:25

PARTNER

PARTNER

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY MEDIALNI

PARTNERZY MEDIALNI

FORMULARZ REJESTRACJI

UDZIAŁ BEZPŁATNY

KONFERENCJA ONLINE

KONFERENCJA ONLINE

W przypadku chęci zapisów grupowych prosimy o wypełnienie formularza przez każdą zainteresowaną osobę.

CHĘTNIE ODPOWIEMY NA TWOJE PYTANIA

DOMINIK SOBOTA
Brand Manager, współpraca
z partnerami


dominik.sobota@transport-manager.pl
tel. +48 534 868 348

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

SZYBKI KONTAKT

SPRZEDAŻ I REKLAMA

MONIKA GRENDA - KRAKOWIAK
Project Manager, koordynator konferencji

monika.grenda@transport-manager.pl
tel. +48 534 258 228

-20%

EXPERT

40$

50$

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
  • Add a description of your offer and key benefits.
  • Add a description of your offer and key benefits.

BASIC

0$

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
  • Add a description of your offer and key benefits.

ADVANCED

30$

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
  • Add a description of your offer and key benefits.
REGISTER NOW
REGISTER NOW
REGISTER NOW

CHOOSE A PLAN

A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.