Transportowe wyzwania’2021
Ostatnia w tym roku konferencja Transport Manager Online, podczas której poruszymy m.in. takie tematy jak:
10.12.2020
Dlaczego warto wziąć udział?
Każda konferencja Transport Manager to olbrzymi zastrzyk wiedzy merytorycznej niezbędnej w branży TSL
Wysłuchasz najlepszych w swoich fachu praktykówi ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem
Możesz aktywnie uczestniczyć w prelekcjach zadając pytania
Otrzymasz materiały dydaktyczne zaprezentowane podczas konferencji
Wystąpienia ekspertów pozwolą Ci na przyswojenie istotnej wiedzy potrzebnej do optymalizacji działania przedsiębiorstw
Zapraszam na wyjątkową, kończącą 2020 rok - konferencję Transport Manager Meeting online, podczas której spojrzymy w przyszłość, która czeka nas w 2021 roku.
Dowiedz się jakie wyzwania czekają na Ciebie w – miejmy nadzieję – postpandemicznym roku. Co przyniesie branży transportowej prawodawstwo Unii Europejskiej? Jakie wyzwania postawią przed firmami transportowymi polskie władze? Jakie zmiany finansowe i prawne czekają przedsiębiorców - również transportowych - w nadchodzącym – 2021 roku? I wreszcie - jak przygotować się na nową rzeczywistość, która zastanie przewoźników drogowych po pandemii? To tylko część prelekcji, które podczas bezpłatnej konferencji czekają na managerów transportu 10 grudnia
2020 r. Startujemy o godzinie 10.00. Wejdź z nami w 2021 r. i bądź gotowy na zmiany.
Kilka słów od redakcji:
Serdecznie zapraszam,
Marek Loos, redaktor naczelny
PRELEGENCI
Łukasz Chwalczuk
Kancelaria Prawna Iuridica
Mariusz Kołodziej
Upswing Optimize
Maciej Wroński
Transport Logistyka Polska
eurodeputowana do Parlamentu Europejskiego
Elżbieta Łukacijewska
Quest Change Managers
Krzysztof Sarnecki
Kancelaria Podatkowa EOL
Michał Zając
Webfleet Solutions Poland & EE
Robert Kuczyński
DKV EURO SERVICE POLSKA
Marcin Rycak
Kancelaria Prawna Andersen
Tomasz Srokosz,
DAF TRUCK
ekspert DAF TRUCK
Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Paweł Podrecki
AGENDA
Przygotuj się na „Nową Normalność”. 9 etapów analizy obszarów decydujących o funkcjonowaniu i rozwoju Twojej organizacji po pandemii.
Krzysztof Sarnecki,
Quest Change Managers
Nowy poziom opłat drogowych w Europie z EETS.
Marcin Rycak,
Kierownik Sprzedaży DKV EURO SERVICE POLSKA
Zmiany prawne ważne dla firm transportowych,
zapowiadane na 2021 rok.
dr Tomasz Srokosz,
partner w Kancelarii Prawnej Andersen
Transportowe wyzwania ’2021, czyli jaki będzie dla polskiej branży przewozowej przyszły rok?
Prognozy, analizy, oczekiwania.
Maciej Wroński,
prezes związku pracodawców Transport Logistyka Polska
TEMAT PRELEKCJI JUŻ WKRÓTCE
Ekspert DAF TRUCK
CASE STUDY: „Zatrudnię spedytora z bazą …”. Jak ukrócić powszechny i bolesny proceder podkradania spedytorów wraz z bazą klientów.
Prof. INP PAN dr hab. Paweł Podrecki,
adwokat, starszy partner w Kancelarii Traple Konarski
Podrecki i Wspólnicy
Plany legislacyjne komisji TRAN Parlamentu Europejskiego w 2021 r. i później?
Infrastruktura, innowacyjna mobilność i bezpieczeństwo.
Elżbieta Łukacijewska,
eurodeputowana do Parlamentu Europejskiego, członek Komisji Transportu i Turystyki TRAN.
Działanie w kryzysie: czas, by zwijać czy rozwijać biznes? Od czego zależy konkurencyjność firm transportowych. Robert Kuczyński,
Channel Sales Manager, Webfleet Solutions Poland & EE
Zmiany podatkowe ’2021. O czym warto wiedzieć zanim zacznie się 2021 r. i jak uporządkować finanse firmowe jeszcze w 2020 r.
Michał Zając,
Kancelaria Podatkowa EOL
Uwolnić czas właściciela firmy transportowej! Bądź liderem, a nie przodownikiem pracy.
Mariusz Kołodziej,
Upswing Optimize
Nielegalni imigranci a odpowiedzialność przewoźnika za uszkodzenie towaru
Łukasz Chwalczuk,
Kancelaria Prawna Iuridica
Polska będzie zwracać kary nakładane za nacisk osi od 2011 roku - masz tylko miesiąc, aby złożyć wniosek i odzyskać pieniądze
Zgodnie z wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości UE z marca 2019 roku (C-127/17), Polska sprzecznie z prawem unijnym nakładała kary za przekroczenie nacisku pojedynczej osi napędowej. Sejm uchwalił ustawę, która umożliwia wznowienie postępowań i odzyskanie niesłusznie zapłaconych kar. Czas na złożenie odpowiednich wniosków został bardzo ograniczony, albowiem wynosi jedynie 30 dni. Zwrot kar wynika wprost z treści rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Druk sejmowy nr 719).
PARTNERZY
PATRONAT MEDIALNY
INFORMACJE ORGANIZACYJNE: