O KONFERENCJI
Panta rhei – wszystko płynie – tylko w jakim kierunku w horyzoncie polskim, europejskim i globalnym. Środowisko gospodarcze, polityczne i geopolityczne, w którym funkcjonują firmy transportowe i logistyczne wywiera niebagatelny wpływ na ich funkcjonowanie.
Do budowania misji, wizji i strategii rozwoju organizacji potrzebne jest spojrzenie z szerszej perspektywy, zarówno czasowej, jak i geograficznej.
- Jakie ewolucje przechodzą zespoły managerskie, którymi zarządzasz?
- Gdzie leży klucz do wykrzesania z Twojego zespołu jak największych zasobów kreatywności, inicjatywy i pasji w wykonywaniu codziennej pracy zarządczej ze swoimi zespołami pracowników?
- Jakie nowe lądy i kierunki geograficzne wschodzą przed polskimi decydentami w firmach transportowych?
Jeżeli interesuje Cię tak szeroko pojmowane środowisko funkcjonowania Twojej firmy, powinieneś znaleźć się w elitarnym gronie uczestników konferencji Transport & Logistics 100 CEO’s Conference.
W 2021 r. nasze prognozy, wskazujące na 100 uczestników w poprzedniej edycji tej konferencji, okazały się nazbyt ostrożne.
Gościliśmy pod dachami Poznania 130 właścicieli i managerów najwyższego szczebla największych graczy na polskim rynku transportowym.
Jak będzie w 2022 r.? Przekonacie się sami! Po prostu zapraszamy.
O KONFERENCJI
O KONFERENCJI
O KONFERENCJI
OBEJRZYJ RELACJĘ Z POPRZEDNIEJ EDYCJI
Wysłuchasz najlepszych
w swoim fachu praktyków i ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
EKSPERCI I PRAKTYCY
NETWORKING
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą i długotrwałą współpracą.
DYSKUSJE I ROZMOWY
Możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych.
Otrzymasz materiały dydaktyczne zaprezentowane podczas konferencji oraz czasopismo Transport Manager
MATERIAŁY
Obecność w ekskluzywnym gronie prenumeratorów dwumiesięcznika Transport Manager i uczestników Transport & Logistics 100 CEO’s Conference:
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Zdobędziesz wiedzę o polskich, europejskich i światowych uwarunkowaniach funkcjonowania Twojego biznesu
Poznasz czynniki, które będą decydowały o trendach w światowych przepływach ładunków.
Dostarczymy niezbędnej wiedzy, potrzebnej do budowania strategii rozwoju Twojej firmy: w jakich kierunkach geograficznych rozwijać przedsiębiorstwo, jakie specjalizacje obierać i jakie intratne nisze opanowywać.
Opowiemy dlaczego „Chiny są nieszczęśliwe”, jako „nieśmiały olbrzym” i jak te hasła wpisują się w realizację projektu Nowego Jedwabnego Szlaku.
Nakreślimy obraz Azji i Dalekiego Wschodu, jako rodzącej się potęgi gospodarczej, dającej praktycznie nieograniczone możliwości wymiany handlowej, którą trzeba obsłużyć transportowo i logistycznie.
Wskażemy najnowocześniejsze narzędzia zarządcze, podnoszące kreatywność, innowacyjność i zaangażowanie pracowników.
Przybliżymy, jak modelować łańcuchy dostaw w czasach „czarnych łabędzi”. Jak skróciły się łańcuchy dostaw. Jakie nowe narzędzia i innowacje wykreowały „czarne łabędzie”.
Poszerzymy Twoje horyzonty o ogólną wiedzę o środowisku, w którym funkcjonuje branża transportowa, spedycyjna i logistyczna.
Dowiesz się dlaczego wino, jego tworzenie oraz komponowanie potraw współgrających z harmonią smaków tego szlachetnego napoju jest pasją współwłaściciela jednej z największych polskich firm transportowych.
CZEKAJĄ NA CIEBIE:
PRELEGENCI
PRELEGENCI
Elżbieta Łukacijewska
Janusz Piechociński
Prof. dr hab.
Sławomir Majman
Managing Director Poland in IPP Pooling
eurodeputowana do Parlamentu Europejskiego, Komisja TRAN
prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
dyplomata, były ambasador m.in. na Węgrzech, były dyrektor Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego
wicedyrektor Instytutu Bezpieczeństwa i Rozwoju Międzynarodowego
Tomasz Sączek
Andrzej Zawistowski
członek zarządu PSML Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Bogdan J. Góralczyk
Wyższa Szkoła Logistyki
Artur Olejniczak
Quest Change Managers
Krzysztof Sarnecki
Prezes Transport i Logistyka Polska
Maciej Wroński
redaktor naczelny
Transport Manager
Marek Loos
W PROGRAMIE
BLOK TEMATYCZNY:
Czas Czarnych Łabędzi
Jak modelować łańcuchy dostaw w czasie „czarnych łabędzi” ? Jak skróciły się łańcuchy dostaw.
Jakie nowe narzędzia i innowacje wykreowały „czarne łabędzie”.
Tomasz Sączek, Managing Director Poland in IPP Pooling
Czasy „czarnych łabędzi” oznaczają dla managera logistyki konieczność wejścia do świata VUCA.
Jak zmienia to zarządzanie łańcuchami dostaw?
Andrzej Zawistowski, członek zarządu PSML Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Współczesne otoczenie firmy, określane jako świat VUCA, albo świat SPAM’u, wymaga od managerów kompetencji w obszarze zarządzanie zmianą. Skuteczny manager (również logistyki) musi potrafić odnaleźć się w burzliwej rzeczywistości, określanej jako VUCA.Jest to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów z U.S. Army War College na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Każda z wymienionych cech nowej rzeczywistości stanowi wyzwanie dla managerów i wymaga przemyślanego podejścia.
Pricing, czyli świadome zarządzanie cenami swoich usług versus walka cenowa o każdego kolejnego klienta w epoce inflacji i gwałtownie rosnących cen.
Jak zarządzać cenami w kontekście presji inflacyjnej, która po wielu latach znów pojawiła się w gospodarce oraz w epoce gwałtownie rosnących cen? Jak przygotować się do postpandemicznego boomu popytowego w każdym aspekcie zarządzania przychodami (revenue management).
Metody zarządzania polityką cenową i jej komunikowanie partnerom biznesowym. Skuteczne dopasowanie swojego biznesu do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, czyli Commercial Agility.
przedstawiciel EY
BLOK TEMATYCZNY:
Wschodnie wyzwania
Chcemy być wszędzie. Czemu nie na wschodzie? Jak uratować i kontynuować nasze inwestycje na wschodzie?
Nowe możliwości ekspansji biznesu transportowego i logistycznego. Azja jest najbliższym sąsiadem Europy i to na dodatek osiągalnym dla polskich ciężarówek. Nie tylko za sprawą Nowego Jedwabnego Szlaku możemy zaistnieć na azjatyckich rynkach przewozowych. Jak prowadzić biznes z Azjatami, żeby osiągnąć sukces? Globalne wyzwania stojące przed firmami w rozpoczynającej się dekadzie.
Janusz Piechociński, prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
„Chiny są nieszczęśliwe”, jako „nieśmiały olbrzym”…Jak w to hasło wpisuje się Nowy Jedwabny Szlak.
Sławomir Majman, wicedyrektor Instytutu Bezpieczeństwa i Rozwoju Międzynarodowego
Chińskie myślenie o geopolityce i gospodarce. Chiny to kontynent i „cywilizacja ubrana w szaty państwa”, a nie kolejne, zwykłe państwo.
Prof. dr hab. Bogdan J. Góralczyk, dyplomata, były ambasador m.in. na Węgrzech, były dyrektor Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego
Chiny to starożytna kultura, która myśli po swojemu i ma własne interesy - często odmienne od naszych - zachodnich. Ostatnie cztery dekady, od końca 1978 r. to odrodzenie się tej cywilizacji i niebywały wzrost jej znaczenia (z 4,5 proc. do 17,5 proc. światowego PKB w sensie nominalnym, przy 23 proc. udziału USA).Według wizjonera chińskich reform, Deng Xiaopinga, w trakcie transformacji i reform Chiny mają przejść przez Trzy Etapy:
•I (1978-2008) - odbudowa potęgi państwa;
•II (2008 - 2035?) - budowa siły nabywczej obywateli - klasy średniej;
•III (po 2035 do 2049) - reformy polityczne.
BLOK TEMATYCZNY:
Przemiany i wyzwania stojące przed firmami transportowymi
Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
Quo Vadis polski transporcie? Wyzwania stojące przed firmami transportowo-logistycznymi generują główne nurty przemian branży TSL.
Elżbieta Łukacijewska, eurodeputowana do Parlamentu Europejskiego, Komisja TRAN.
Pakiet Mobilności, Fit for 55, Dyrektywa o pracownikach delegowanych. Co jeszcze szykuje dla nas Komisja Europejska?
PANEL DYSKUSYJNY:
Rewolucja 4.0 w transporcie. Jak cyfryzacja pomaga w tworzeniu strategii, kreowaniu wizji i wyznaczaniu celów nowoczesnych organizacji z sektora TSL.
Moderator: Artur Olejniczak, Wyższa Szkoła Logistyki
Po zakończeniu konferencji:
Koktajl Party - specjalna strefa networkingowa dla uczestników z biletami VIP:
Występ muzyczny podczas wieczornego spotkania
Pasje managerów transportu: Adam Godawski, prezes Omega Pilzno opowie o swojej winncy, winie i potrawach pasujących do wina
PANEL DYSKUSYJNY:
Metamorfoza firmy transportowej – od przewoźnika do operatora logistycznego.
Jak to się robi? Doświadczenia największych graczy na rynku TSL.
Moderator: Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Krzysztof Sarnecki, Quest Change Managers
Jak zwiększyć bezpieczeństwo biznesowej organizacji w czasach turbulencji i panoszenia się “czarnych łabędzi”?
PRELEGENCI
WYPEŁNIJ ANKIETĘ DLA TRUCKING GIRL I OTRZYMAJ:
ZNIŻKĘ NA BILETY GOLD i VIP
RABAT NA PRENUMERATĘ TRANSPORT MANAGER
EKSPERCI
I PRAKTYCY
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe
i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą
i długotrwałą współpracą oraz mogą zainspirować
do zmian i rozwoju
NETWORKING
Wystąpienia ekspertów pozwolą Ci na przyswojenie istotnej wiedzy potrzebnej do optymalizacji działania przedsiębiorstw.
Możesz podyskutować
z prelegentami,
zadać im pytania,
włączyć się do dyskusji panelowych.
DYSKUSJE
I ROZMOWY
Otrzymasz materiały dydaktyczne oraz czasopismo Transport Manager..
WIEDZA
MATERIAŁY
CO OTRZYMUJESZ UCZESTNICZĄC W KONFERENCJI
Course of the Meeting
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will your product change your customer's life. How will this help solve the customer's issues in the future.
During a meeting, you’ll find answers to these questions:
Timetable
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
01
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
02
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
03
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
04
How to Get to
Our Event
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
30 marca 2021r.
Poznań,
PRELEGENCI
Buy a Ticket
Ticket Basic
$20
$20
Ticket Basic
Ticket Premium
$30
PARTNERZY HONOROWI
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY
PARTNER GŁÓWNY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
PARTNERZY MEDIALNI
Transport & Logistics 100 CEO's Conference to wydarzenie skierowane do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej i logistycznej
7.09.2021
NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM
INFORMACJE O BILETACH:
BILET GOLD:
549 zł netto*
BILET VIP
749 zł netto*
- udział w konferencji 8 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- 2 archiwalne numery czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy kawowe i lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
- udział w konferencji 8 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- 2 archiwalne numery czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i lunch)
- udział w Koktajl Party: specjalnej
strefie networkingowej dla uczestników z biletami VIP
(po zakończeniu konferencji)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 7.09 lub 8.09.2022
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 7.09 lub 8.09.2022
BILET ONLINE:
189 zł netto*
- dostęp do transmisji online konferencji na żywo 7 września
- informator konferencyjny w wersji online
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji w wersji online
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
INTERESUJĄ CIĘ BILETY GRUPOWE?
Zapytaj organizatora o wycenę indywidualną,
wskazując ilość i rodzaj biletów, które Cię interesują.
Bilet możesz zakupić poprzez FORMULARZ REJESTRACJI. Po wypełnieniu wymaganych pól skontaktujemy się z Tobą w celu sfinalizowania transakcji
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów
Podana poniżej cena biletów skierowana jest dla DLA PRACOWNIKÓW, MANAGERÓW/CEO FIRM Z BRANŻY TSL
Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora TSL, Twoja cena za uczestnictwo wynosi 3000 zł netto(mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora TSL)
Cena biletu konferencyjnego nie obejmuje noclegu
Karolina Warsicka
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
karolina.warsicka@transport-manager.pl
+48 534 868 348
Szymon Drobina
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
szymon.drobina@transport-manager.pl
+48 533 529 211
Kamil Matlak
Project Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
kamil.matlak@transport-manager.pl
+48 536 204 070
Klaudia Teper
Specjalista ds. kontaktu z czytelnikiem
Sprzedaż biletów
klaudia.teper@mediapressfilm.pl
+48 697 576 261
Monika Grenda - Krakowiak
Project Manager
Koordynator konferencji, sprawy organizacyjne
oraz sprzedaż biletów
monika.grenda@transport-manager.pl
+48 534 258 228
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
John Smith
Position
Position
Amanda Baker
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
A Supporting Statement for Your Value Proposition to Encourage Customers
to Complete Your CTA