Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty
– cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód
SPOTKANIE ONLINE
17 marca 2022
start godz. 11:00
Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty
– cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód
SPOTKANIE ONLINE
17 marca 2022
start godz. 11:00
Kilka słów o wydarzeniu
Nie jest stwierdzeniem odkrywczym, że finansowanie zdecydowanej większości pojazdów ciężarowych, użytkowanych przez polskie firmy transportowe odbywa się w formie leasingu lub wynajmu długoterminowego.
Do tego należy dodać, że czasy gdy kierowca był przypisany do konkretnego zestawu transportowego należą do historii branży przewozowej. W rezultacie pojazd oddawany po okresie leasingu, przeżył wielu użytkujących go kierowców. Dotychczas każde przekazanie pojazdu kolejnemu użytkownikowi wiąże się z wypełnianiem papierowego protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym opisywany jest stan pojazdu i ewentualne uszkodzenia.
Jest to proces konieczny, choć długotrwały i uciążliwy, a pół biedy, jeżeli do niezbędnych do zaznaczenia w protokole uszkodzeń dochodzi w Polsce. Wówczas szybko można usunąć szkodę we własnym zakresie lub objąć ją likwidacją przez ubezpieczalnię. Co jednak, gdy uszkodzenie ma miejsce na drugim końcu Europy…? I właśnie tu w sukurs przewoźnikom przychodzi rewolucyjny i oczekiwany przez branżę transportową cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód.
AddSecure, jako pierwsza firma dostarczająca rozwiązania informatyczne dla sektora transportu samochodowego sporządziła takie narzędzie cyfrowe.
Marek Loos
redaktor naczelny
Transport manager
Tomasz Klimasiewicz
Product Manager
w AddSecure
O cyfrowej rewolucji w inwentaryzacji floty
- cyfrowym protokole zdawczo odbiorczym i zdalnym zgłaszaniu szkód rozmawiać będą:
UCZESTNICY:
Ekspert w dziedzinie analizy biznesowo-systemowej klientów transportowych.
Od wielu lat z sukcesami wdraża rozwiązania IT wspierające firmy transportowe w codziennej działalności. W AddSecure na co dzień zajmuje się rozwojem funkcjonalności systemu frameLOGIC.
Współzałożyciel i wiceprezes wydawnictwa Media4Business.
Redaktor naczelny dwumiesięcznika Transport Manager, zastępca redaktora naczelnego Logistics Manager.
Z prasą branżową sektora TSL związany od 2005 roku.
Piotr Hobler
Specjalista ds. ubezpieczeń
w Nord Partner
Specjalista ds.ubezpieczeń w flot. Od 2005 roku pracuje branży w ubezpieczeń. Za główny cel współpracy z klientem stawia, aby #biznes mógł działać bez przeszkód, (mienie/OC/flota/kontrakty) a oferta została dostosowana do indywidualnych potrzeb.
Dowiesz się
jak możesz utrzymać w flotę w dobrej kondycji dzięki przełomowemu narzędziu IT?
jak zaoszczędzić na karach z tytułu braku dokumentów lub niezbędnego wyposażenia pojazdu?
Wyjaśnimy
Omówimy
jak monitorować datę ważność wszystkich elementów wyposażenia pojazdu?
Opowiemy
jak zapanować nad bieżącymi naprawami aby utrzymać flotę w dobrej kondycji?
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
jak nakłonić kierowców do poczucia większej odpowiedzialności za pojazd?
jak szybko zareagować na szkody czy usterki w pojeździe?
Przedstawimy
Nakreślimy
jak przeciwdziałać kradzieżom wyposażenia np. opon?
jak skrócić proces obsługi szkód powstałych na flocie i towarze?
About Service No. 1
Service No. 1 customer's life
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
Service 1
About Service No. 2
Service No. 2 customer's life
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
Service 2
About Service No. 3
Service No. 3 customer's life
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
Service 3
About Service No. 4
Service No. 4 customer's life
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
Service 4
ORGANIZATORZY
Zarejestruj się i weź udział w spotkaniu ONLINE
17 marca godz.11:00
Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty
– cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód