O webinarze
Uczestnicy
Dlaczego warto
Organizatorzy

Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty


– cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód

SPOTKANIE ONLINE

17 marca 2022

start godz. 11:00

Zarejestruj się!
Zapisz sie!
O webinarze
Uczestnicy
Dlaczego warto
Organizatorzy

Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty


– cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód

SPOTKANIE ONLINE

17 marca 2022

start godz. 11:00

Zarejestruj się!

Kilka słów o wydarzeniu

Nie jest stwierdzeniem odkrywczym, że finansowanie zdecydowanej większości pojazdów ciężarowych, użytkowanych przez polskie firmy transportowe odbywa się w formie leasingu lub wynajmu długoterminowego.

Do tego należy dodać, że czasy gdy kierowca był przypisany do konkretnego zestawu transportowego należą do historii branży przewozowej. W rezultacie pojazd oddawany po okresie leasingu, przeżył wielu użytkujących go kierowców. Dotychczas każde przekazanie pojazdu kolejnemu użytkownikowi wiąże się z wypełnianiem papierowego protokołu zdawczo-odbiorczego, w którym opisywany jest stan pojazdu i ewentualne uszkodzenia.


Jest to proces konieczny, choć długotrwały i uciążliwy, a pół biedy, jeżeli do niezbędnych do zaznaczenia w protokole uszkodzeń dochodzi w Polsce. Wówczas szybko można usunąć szkodę we własnym zakresie lub objąć ją likwidacją przez ubezpieczalnię. Co jednak, gdy uszkodzenie ma miejsce na drugim końcu Europy…? I właśnie tu w sukurs przewoźnikom przychodzi rewolucyjny i oczekiwany przez branżę transportową cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód.


AddSecure, jako pierwsza firma dostarczająca rozwiązania informatyczne dla sektora transportu samochodowego sporządziła takie narzędzie cyfrowe.

Marek Loos

redaktor naczelny

Transport manager

Tomasz Klimasiewicz

Product Manager

w AddSecure

O cyfrowej rewolucji w inwentaryzacji floty

- cyfrowym protokole zdawczo odbiorczym i zdalnym zgłaszaniu szkód rozmawiać będą:

UCZESTNICY:

Ekspert w dziedzinie analizy biznesowo-systemowej klientów transportowych.

Od wielu lat z sukcesami wdraża rozwiązania IT wspierające firmy transportowe w codziennej działalności. W AddSecure na co dzień zajmuje się rozwojem funkcjonalności systemu frameLOGIC.

Współzałożyciel i wiceprezes wydawnictwa Media4Business.

Redaktor naczelny dwumiesięcznika Transport Manager, zastępca redaktora naczelnego Logistics Manager.

Z prasą branżową sektora TSL związany od 2005 roku.

Piotr Hobler

Specjalista ds. ubezpieczeń

w Nord Partner

Specjalista ds.ubezpieczeń w flot. Od 2005 roku pracuje branży w ubezpieczeń. Za główny cel współpracy z klientem stawia, aby #biznes mógł działać bez przeszkód, (mienie/OC/flota/kontrakty) a oferta została dostosowana do indywidualnych potrzeb.


Dowiesz się

jak możesz utrzymać w flotę w dobrej kondycji dzięki przełomowemu narzędziu IT?

jak zaoszczędzić na karach z tytułu braku dokumentów lub niezbędnego wyposażenia pojazdu?

Wyjaśnimy

Omówimy

jak monitorować datę ważność wszystkich elementów wyposażenia pojazdu?

Opowiemy

jak zapanować nad bieżącymi naprawami aby utrzymać flotę w dobrej kondycji?

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

jak nakłonić kierowców do poczucia większej odpowiedzialności za pojazd?

Doradzimy

jak szybko zareagować na szkody czy usterki w pojeździe?

Przedstawimy

Nakreślimy

jak przeciwdziałać kradzieżom wyposażenia np. opon?

Zaprezentujemy

jak skrócić proces obsługi szkód powstałych na flocie i towarze?

Weź udział!

About Service No. 1

Service No. 1 customer's life

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

GET OFFER

Service 1

About Service No. 2

Service No. 2 customer's life

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

Service 2

GET OFFER

About Service No. 3

Service No. 3 customer's life

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

GET OFFER

Service 3

About Service No. 4

Service No. 4 customer's life

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

Service 4

GET OFFER

ORGANIZATORZY

Zarejestruj się i weź udział w spotkaniu ONLINE

17 marca godz.11:00

Cyfrowa rewolucja w inwentaryzacji floty

– cyfrowy protokół zdawczo-odbiorczy i zdalne zgłaszanie szkód

Kontakt

Monika Grenda - Krakowiak

Project Manager

tel. 534-258-228

mail:monika.grenda@transport-manager.pl