Konferencja branży TSL

Weź udział!

15 czerwca 2023

IconIcon

Wrocław | Hotel Mercure Centrum ****

SAFE TRANSPORT DAY

(9:00-17:00)

KILKA SŁÓW NA TEMAT WYDARZENIA
WEŹ UDZIAŁ!

W transportowym biznesie najważniejsze jest bezpieczeństwo ładunku, rozumiane jako dowiezienie powierzonego towaru w niezmienionym stanie i na czas.

Reszta obraca się wokół zagadnienia – jak to zrobić najtaniej i najbardziej niezawodnie.

POZOSTAŁO

  • techniczne bezpieczeństwo zestawów transportowych - zarówno dynamiczne, jak i bierne;
  • bezpieczeństwo towarów w naczepach – zapewniane za sprawą mocowania ładunków, jak również monitorowania ich z pomocą systemów telematycznych;
  • monitoring zestawów transportowych i konkretnych ładunków
  • pewność i bezpieczeństwo funkcjonowania przeróżnych narzędzi wykorzystywanych przez przewoźników.
  • bezpieczeństwo samego biznesu transportowego, jak prewencja, windykacja, elektroniczny obieg dokumentów w firmie, płynność finansowa czy zagrożenia na styku przewoźnik - zleceniodawca transportowy itd.

Podczas konferencji Safe Transport Day temat bezpieczeństwa będziemy rozumieli szerzej.

Dni
Godzin
Minut
Sekund

ZAJMUJĄC SIĘ TAKIMI ZAGADNIENIAMI, JAK:

Dowiesz się o najważniejszych ryzykach prowadzenia działalności transportowej w: Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoszech, czyli najważniejszych krajach dla polskiego, międzynarodowego transportu drogowego.

WEŹ UDZIAŁ

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?

Bezpośrednio spotkasz się z polskimi prawnikami z Berlina, Paryża, Londynu i Rzymu, specjalizującymi się w obsłudze polskich firm przewozowych.

Wyjaśnimy o co powinieneś zadbać w systemach informatycznych Twojej firmy, żeby bezpiecznie korzystać ze sztucznej inteligencji.

Omówimy jak, prawidłowo dokonać potrącenia odszkodowania za szkody wyrządzane przez kierowców.

Przedstawimy zgodne z prawem możliwości egzekucji długu, jeżeli Twój kontrahent uporczywie nie zwraca pieniędzy.


Poznaj prelegentów konferencji:

KATARZYNA BOGUSŁAWSKA

Kancelaria Prawna Carter Lemon Camerons

[Londyn]

Brexit – zagrożenia i szanse.

Wygraj Brexit dla swojej firmy. Zmiany w prowadzeniu biznesu transportowego w Wielkiej Brytanii po Brexicie.

Aresztowania ciężarówek we Włoszech i inne sankcje.

Niebezpieczne i nielegalne praktyki włoskich służb kontrolnych.

Kancelaria Prawna „Siemieniak”

[ Rzym]

JOANNA SIEMIENIAK

Jak szybko i sprawnie … stracić kierowców w Niemczech? Oraz kilka innych zagrożeń dla Twojego biznesu, prowadzonego za Odrą.

Kancelaria Pfnür Rechtsanwälte PartGmbB

[Görlitz/Berlin]


MARTIN PFNÜR

Działalność przewozowa we Francji, gdzie postępowania prawne niezgodne z prawem stały się normą.

Kancelaria Quaerens Avocats

[Paryż]

FRANÇOIS NICOLAS WOJCIKIEWICZ

Pozew o zapłatę, wniosek o upadłość, czy zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.

Chroń swoją płynność finansową.

Kancelaria Trans Lawyers

EWA SŁAWIŃSKA - ZIAJA

Jak prawidłowo dokonać potrącenia z wynagrodzenia kierowców

za wyrządzone przez nich szkody – do pełnej wartości strat?,


kancelaria prawna TSL Lawyers

SVITLANA STRACHOWICZ

Bezpieczeństwo systemów zasilanych sztuczną inteligencją - czyli jak uchronić biznes przed nieznanymi dotąd zagrożeniami

Politechnika Łódzka

PRZEMYSŁAW SĘKALSKI

Uniwersytet Łódzki

DOMINIK SKOWROŃSKI

Firma transportowa może nie przetrwać po śmierci właściciela.

Jak można temu zaradzić?

CDS Kancelaria Brokerska

JERZY RÓŻYK

Wykryj najważniejsze ryzyka

w działalności przewozowej Twojej firmy i zapobiegnij ich skutkom zawczasu.

Kancelaria Prawna Judek, Górska Radcy Prawni, Doradcy Podatkowi

PAWEŁ JUDEK

Bezpieczeństwo kierowcy, pojazdu i ładunku pod nadzorem telematyki.

Czyli o tym, jak zachować pełną kontrolę, chronić kierowców i zredukować koszty roszczeń oraz przestojów.

Webfleet

RAFAŁ WRÓBLEWSKI

CASE STUDY: Przedsiębiorstwo transportowe przyszłości.

Zarządzanie firmą transportową w turbulentnym i chaotycznym otoczeniu biznesowym.


Emaus International oraz Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

ŁUKASZ NOWAKOWSKI

Make transport safe again.

Zabezpiecz swój biznes w świecie cyfrowych przekrętów

Freight Automation by HOGS

MICHAŁ NOGA

Modern Risk Management – V2.0

Michael Bauer International GmbH

STEFAN ENGELS

TMS Nawigator - rozwój narzędzia dla firm transportowych

Marcos Bis

MACIEJ WOLNY

Transport Manager

MAREK LOOS

Prowadzący wydarzenie


BLOK TEMATYCZNY: Prawne i techniczne aspekty bezpieczeństwa przewozów w Europie Zachodniej

Zobacz program wydarzenia:

Icon

Jak szybko i sprawnie … stracić kierowców w Niemczech? Oraz kilka innych zagrożeń dla Twojego biznesu, prowadzonego za Odrą.

Martin Pfnür, Kancelaria Pfnür Rechtsanwälte PartGmbB, Görlitz/Berlin

Działalność przewozowa we Francji, gdzie postępowania prawne niezgodne z prawem stały się normą.

François Nicolas Wojcikiewicz, Kancelaria Quaerens Avocats w Paryżu

Icon

Zarzut ucieczki z miejsca wypadku lub kolizji jest coraz częściej przedmiotem spraw karnych polskich kierowców w Niemczech. Wszystko za sprawą przepisu skodyfikowanego w § 142 niemieckiego kodeksu karnego (StGB, niedozwolone oddalenie się z miejsca wypadku). Jego sensem i celem jest ochrona cywilnoprawnych interesów osób trzecich, a tym samym umożliwienie poszkodowanym dochodzenia roszczeń odszkodowawczych, spowodowanych zdarzeniem. Wkrótce kierowca może stracić uprawnienia nie tylko w Niemczech, ale i w całej Unii. To jednak nie wszystkie zagrożenia dla prowadzących transportowy biznes w Niemczech.

Twój kierowca został skontrolowany we Francji? Zapłaciłeś konsygnację? Otrzymałeś wyrok zaoczny? Twoja firma wciąż przyjmuje mandaty, a zastanawiasz się czy powinna? Skończ z tym - warto jest się odwołać! We Francji większość kontroli, dotyczących odpoczynków kierowców, de facto okazuje się nielegalna. Zagrożenia w prowadzeniu transportowego biznesu we Francji. Jak zabezpieczyć się przed nielegalnymi kontrolami i skutkami działań tłumaczy nie posiadających statusu przysięgłych? Jak długo Francja będzie źródłem ustawodawstwa europejskiego, a jednocześnie łamała prawo na swoim terytorium? Rozwiązania prawne i polityczne.

Pomimo Brexitu, zakończeniu okresu przejściowego, wprowadzenia wiz oraz kar za nieprzestrzeganie prawa, Wielka Brytania jest nadal popularnym miejscem, w którym zagraniczni przedsiębiorcy prowadzą swoją działalność przewozową. Wielu przedsiębiorców nadal uważa, że paradoksalnie, Brexit może stać się dla nich szansą. Trzeba jednak uważać na nowe regulacje, zarówno na granicach Zjednoczonego Królestwa, jak i po ich przekroczeniu, żeby nie popaść w niepotrzebne kłopoty. Poinformujemy o zasadach udzielania wiz i o pracy w systemie PA07.

Brexit – zagrożenia i szanse. Wygraj Brexit dla swojej firmy. Zmiany w prowadzeniu biznesu transportowego w Wielkiej Brytanii po Brexicie.

Icon

Katarzyna Bogusławska, Kancelaria Prawna Carter Lemon Camerons, Londyn

Obszar północnych Włoch stanowi jeden z najważniejszych tranzytowych rejonów dla transportu w całej Europie. Korzysta z niego wielu, także polskich, przewoźników. Sprawia to, że ruch tranzytowy ma tam bardzo duże natężenie, co niestety przekłada się również na większą częstotliwość kontroli drogowych (uzasadnionych bądź nie). Włoska policja często więc wymierza dotkliwe kary cudzoziemcom, zatrzymując ciężarówki i obciążając ich właścicieli finansowo.

Aresztowania ciężarówek we Włoszech i inne sankcje. Niebezpieczne i nielegalne praktyki włoskich służb kontrolnych.

Icon

Joanna Siemieniak, Międzynarodowa Kancelaria Prawna „Siemieniak”, Rzym

PANEL DYSKUSYJNY: Zagrożenia dla transportowego biznesu w najważniejszych krajach dla polskiego rynku międzynarodowych przewozów drogowych.

Icon

Marek Loos, redaktor naczelny czasopisma Transport Manager

MODERATOR:

PANELIŚCI:

Katarzyna Bogusławska, Kancelaria Carter Lemon Camerons, Londyn

Joanna Siemieniak, Międzynarodowa Kancelaria Prawna „Siemieniak”, Rzym

Icon

François Wojcikiewicz, Kancelaria Quaerens Avocats, Paryż

Icon

Martin Pfnür, Pfnür Rechtanwalte, Görlitz/Berlin

Icon

Cyfryzujemy nasze organizacje biznesowe. Korzystamy z co raz bardziej złożonych technologii. Stajemy się otoczeni sztuczną inteligencją. Wyzwaniem jest wdrażanie tych rozwiązań w sposób bezpieczny i odpowiedzialny. Co zrobić, kiedy algorytm posiada błąd? Jak poprawnie implementować algorytmy? Jak chronić się przed cyberatakami na systemy ze sztuczną inteligencją?
Oraz przede wszystkim jak budować biznes, żeby sztuczna inteligencja w naszej organizacji stanowiła źródło przewagi konkurencyjnej. O tym wszystkim opowiemy w trakcie prelekcji, na którą gorąco zapraszamy.

Bezpieczeństwo systemów zasilanych sztuczną inteligencją - czyli jak uchronić biznes przed nieznanymi dotąd zagrożeniami

Przemysław Sękalski i Dominik Skowroński, Uniwersytet Łódzki

Icon

W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, śmierć właściciela firmy stanowi dość duży problem dla rodziny zmarłego. Szczególnie, gdy dotyczy to działalności transportowej, która wymaga spełnienia szeregu obowiązków, wynikających z obowiązujących przepisów. Aby zabezpieczyć ciągłość prowadzonej działalności, spadkobiercy powinni przygotować się do przejęcia obowiązków przedsiębiorcy w razie jego śmierci. Powinni to zrobić jeszcze za życia przedsiębiorcy, gdyż przejęcie firmy po jego śmierci może okazać się wiele trudniejsze, a w niektórych przypadkach nawet niemożliwe.

Firma transportowa może nie przetrwać po śmierci właściciela. Jak można temu zaradzić?

Jerzy Różyk, CDS Kancelaria Brokerska

Icon

W życiu każdego przedsiębiorcy zdarzają się sytuacje, w których nie otrzymuje wynagrodzenia za wykonane przez siebie usługi. O ile sam brak zapłaty jest co do zasady działaniem prawnie nagannym, to źródło takich sytuacji może być bardzo różne. Brak płatności niekoniecznie musi być winą samego kontrahenta, ale może też wynikać z okoliczności od niego niezależnych. Ważne jest, by umieć rozróżnić te sytuacje i dopasować do nich odpowiednie środki zaradcze - pozew o zapłatę, wniosek o upadłość, czy zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.

Pozew o zapłatę, wniosek o upadłość, czy zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Chroń swoją płynność finansową.

Ewa Sławińska-Ziaja, Kancelaria Trans Lawyers

Icon

Praca kierowców może generować dla przewoźników szkody związane z opłacaniem kar i mandatów za ich przewinienia, jak również uszkodzeniem lub utratą mienia pracodawcy, np. pojazdów. Kiedy pracodawcy dokonują potrąceń poniesionych kosztów z wynagrodzenia kierowcy, często kończy się to kontrolą PIP lub pozwem do sądu pracy ze strony pracownika. W przypadku uszkodzenia pojazdu przez kierowcę pracodawca nie chce zgłaszać szkody do swojego ubezpieczyciela, ponieważ zwiększy to cenę ubezpieczenia dla całej floty przy zakupie polisy na kolejny rok. Jak postępować w takich sytuacjach? Kiedy pracodawca ma prawo do dokonania potrącenia, jak wykazać szkodę, z jakich należności kierowcy można dokonać potrąceń i jak to zrobić prawidłowo? Jak prawidłowo powierzyć kierowcy mienie (pojazd), aby można było żądać od niego odszkodowania za uszkodzenie? Czy jest możliwe uzyskanie odszkodowania od kierowcy w wysokości pełnej wartości szkody i jak to wygląda w praktyce? Jak prawidłowo sporządzić dokumentację umożliwiającą dokonywanie potrąceń?

Jak prawidłowo dokonać potrącenia z wynagrodzenia kierowców za wyrządzone przez nich szkody – do pełnej wartości strat?

Svitlana Strachowicz, kancelaria prawna TSL Lawyers

Icon

(Już wkrótce godzinowa agenda)

Najważniejsze wyzwania, zagrożenia i ryzyka jakie czekają przedsiębiorców z branży transportowej w najbliższych latach, takie jak: zmiany w regulacjach i przepisach, wzrost kosztów operacyjnych oraz rozwój nowych technologii. Celem prezentacji będzie zwrócenie uwagi na te ryzyka oraz przedstawienie sposobów ich identyfikacji i analizy. Poprzez omówienie tych zagadnień, uczestnicy będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy i świadomości na temat ryzyk w branży transportowej, co pozwoli na lepsze przygotowanie się do przyszłych wyzwań.

Icon

Wykryj najważniejsze ryzyka w działalności przewozowej Twojej firmy i zapobiegnij ich skutkom zawczasu.

Paweł Judek, Kancelaria Prawna Judek, Górska Radcy Prawni, Doradcy Podatkowi

BLOK TEMATYCZNY: Zarządzanie bezpieczeństwem firmy transportowej

W sytuacji narastających zmienności w otoczeniu biznesowym i społecznym zapewnienie bezpieczeństwa staje się podstawowym obowiązkiem w prowadzeniu firmy transportowej. Strategia w tej dziedzinie powinna obejmować: bezpieczeństwo rozwoju organizacji, skoncentrowanie działań na podstawowym biznesie, współpracę z ośrodkami naukowymi, budowanie efektywnych struktur organizacyjnych; a w stosunku do pracowników m.in.: stworzenie im warunków do podnoszenia kwalifikacji i kompetencji czy partycypacja pracowników w zyskach firmy. Te zagadnienia zostaną przedstawione w ujęciu koncepcyjnym oraz funkcjonalnym w oparciu o istniejące modele funkcjonowania firm transportowych na rynku.

CASE STUDY: Przedsiębiorstwo transportowe przyszłości. Zarządzanie firmą transportową w turbulentnym i chaotycznym otoczeniu biznesowym.

Łukasz Nowakowski, Emaus International oraz Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

Icon

Bezpieczeństwo kierowcy, pojazdu i ładunku pod nadzorem telematyki. Czyli o tym, jak zachować pełną kontrolę, chronić kierowców i zredukować koszty roszczeń oraz przestojów.

Rafał Wróblewski, Account Manager, Webfleet

Icon

9:10 - 9:30

IconIcon

9:30 - 9:50

Icon

9:50 - 10:10

Icon

10:10 - 10:20

Prezentacja partnerów wydarzenia

Icon

10:20 - 10:35

Icon

10:35 - 10:55

Icon

11:25 - 11:45

Icon

10:55 - 11:25

Przerwa kawowa

IconIcon

12:15 - 12:35

WEŹ UDZIAŁ

Maciej Wolny, Prezes zarządu Marcos Bis | INELO

12:00 - 12:15

Icon

TMS Nawigator - rozwój narzędzia dla firm transportowych

Icon

11:45 -12:00

Michał Noga, Freight Automation by HOGS

Make transport safe again. Zabezpiecz swój biznes w świecie cyfrowych przekrętów

Icon

12:50 -13:40

Icon
LUNCH - Restauracja Hotelu Mercure (parter)
Icon

13:40 -14:40

Icon

12:35 - 12:50

Stefan Engels, Geopolitical Risk Data Enthusiast, Michael Bauer International

Prelekcja anglojęzyczna: Modern Risk Management – V2.0

IconIcon

14:40 - 15:10

Icon

15:35- 15:55

Icon

16:15 -16:35

Icon

15:55-16:15

Icon

15:10 - 15:35

Icon

Przerwa kawowa

9:00- 9:10

Icon

Powitanie, Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager

Zakończenie Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager

Icon

16:35

Wieczorne spotkanie po konferencji

19:30 -23:00

Icon
KUP TERAZ
  • materiały partnerów konferencji
  • dostęp do materiałów zaprezentowanych na konferencji
  • wstęp do strefy wystawienniczej
  • bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i lunch)
  • specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
KUP TERAZ
  • materiały partnerów konferencji
  • dostęp do materiałów zaprezentowanych na konferencji
  • wstęp do strefy wystawienniczej
  • bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i lunch)
  • specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
  • informator konferencyjny
  • wydanie czasopisma Transport Manager
  • informator konferencyjny
  • wydanie czasopisma Transport Manager
  • udział w konferencji 15 CZERWCA
  • udział w wieczornym spotkaniu po zakończeniu konferencji : catering, open bar + atrakcje
  • drukowany imienny identyfikator
  • certyfikat uczestnictwa w konferencji
  • udział w konferencji 15 CZERWCA
  • drukowany imienny identyfikator
  • certyfikat uczestnictwa w konferencji

PLN

550

PLN

300

netto

netto

BILET STANDARD

* DODATKOWE SPOTKANIE PO KONFERENCJI

BILET VIP
Sprawdź możliwości uczestnictwa:

Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora TSL, Twoja cena za uczestnictwo wynosi 3000 zł netto (mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora TSL)

Zobacz jak kupić bilet!

Zobacz jak wyglądają nasze konferencje!


PARTNER TECHNOLOGICZNY


PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI:
PARTNERZY MEDIALNI:
Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora TSL, Twoja cena za uczestnictwo wynosi 3000 zł netto (mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora TSL)
Bilety: standard lub VIP skierowane są do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej i logistycznej (np.: przewoźników, spedytorów, itd.), którzy zakupili bilet i będą obecni na konferencji [patrz: Regulamin udziału w konferencji]
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów. Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia przez organizatora dostaniesz e-mail z informacją o dalszym postępowaniu, będziesz mógł dokończyć zamówienie i przejść do płatności (płatności on-line, przelew tradycyjny).
Po zrealizowaniu płatności otrzymasz potwierdzenie zamówienia, fakturę, bilet (w wersji online) oraz informacje organizacyjne wysłane na podany przy rejestracji adres e-mail.
Zostaniesz przekierowany do strony zakupowej gdzie dokonasz zamówienia (możesz wybrać ilość biletów, uzupełnić dane do faktury). Na stronie zakupowej podane będą ceny biletów w kwotach brutto:
- bilet standard 300 zł netto / 369 zł brutto
- bilet VIP 550 zł netto / 676,5 zł brutto

Wypełnij formularz i wciśnij przycisk KUP BILET.
Bilet możesz zakupić poprzez STRONĘ WYDARZENIA w kilku krokach:
REJESTRACJA
IconIconIconIcon
FORMULARZ REJESTRACJI
Wypełnij formularz!

Kamil Matlak

Sales Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi



kamil.matlak@transport-manager.pl

+48 536 204 070

Icon

Szymon Drobina

Sales Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi



szymon.drobina@transport-manager.pl

+48 533 529 211

Karolina Warsicka

Brand Manager

Kontakt z partnerami biznesowymi



karolina.warsicka@transport-manager.pl

+48 534 868 348

Icon

SPRZEDAŻ I REKLAMA:

Monika Grenda - Krakowiak

Project Manager

Koordynator konferencji, sprawy organizacyjne

oraz sprzedaż biletów



monika.grenda@transport-manager.pl

+48 534-258-228

Icon

KWESTIE ORGANIZACYJNE I SPRZEDAŻ BILETÓW:

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Icon

Szybki kontakt

Dziękujemy, że jesteś z nami!

Obserwuj nas!

Dowiedz się więcej i bądź na bieżąco!

Icon Icon Icon