O KONFERENCJI
Najnowsze wydania elektroniczne Transport Manager'a
Transport Manager 2/2025
Transport Manager 1/2025
O KONFERENCJI
O KONFERENCJI
POBIERZ MATERIAŁY
Gdy transport idzie do wojska.
Wojskowo-pokojowe i wojenne zadania oraz zagrożenia dla firm transportowych.
Gen. Bogusław Pacek
GENERAŁ DYWIZJI
PRELEKCJA:
Sławomir Majman
INSTYTUT BEZPIECZEŃSTWA I ROZWOJU MIĘDZYNARODOWEGO
Geopolityczna sytuacja na świecie
i prognoza dla globalnych łańcuchów dostaw.
PRELEKCJA WPROWADZAJĄCA:
Christoph Szakowski
LOGCON EAST
Ewolucja przywództwa w branży TSL w XXI wieku. Jak zmieniały się oczekiwania kadry zarządzającej i struktur właścicielskich względem prezesów – i w jakim kierunku będą podążały?
PRELEKCJA:
Zarządzanie w permanentnym stresie i w nieprzewidywalnej zmienności oraz radzenie sobie z wywołanym tą sytuacją zmęczeniem.
Krzysztof Sarnecki
QUEST CHANGE MANAGERS
PRELEKCJA:
Kamil Nowacki
MAK Ubezpieczenia
PRELEKCJA:
Cyberbezpieczeństwo w branży TSL: Regulacje, zagrożenia i skuteczna ochrona IT.
PRELEKCJA:
Sebastian Zaprzalski
TENESYS
Rozmowy Ubezpieczeniowe:
Tajniki negocjacji flotowych.
W stronę przyszłości: jak działać skutecznie, gdy wszystko się zmienia
PRELEKCJA:
Teleroute/Alpega Group
Joanna Zielińska
W stronę przyszłości: jak działać skutecznie, gdy wszystko się zmienia
PRELEKCJA:
Teleroute/Alpega Group
Marcin Kutzmann
PRELEKCJA:
Rozmowy Ubezpieczeniowe:
Tajniki negocjacji flotowych.
Michał Parol
Grupa MAK,
PRELEKCJA:
Nawigacja po Funduszach Europejskich dla branży TSL
Wojciech Ptak
LARG Suchy Las
PANEL DYSKUSYJNY
Mamy dla Was 5 bezpłatnych konsultacji z ekspertami debaty. 🎁 Aby skorzystać : Napisz na adres: Metlak.Katarzyna@gmail.com
W treści wiadomości podaj, z kim z ekspertów chciałbyś/chciałabyś porozmawiać.
Decyduje kolejność zgłoszeń .
Magdalena Szarloeta
MCG LOGISTICS,IBA 360
O KONFERENCJI
ZOBACZ FOTORELACJĘ I POBIERZ ZDJĘCIA
Naciśnij przycisk i zobacz fotorelację!
@Transport Manager Magazine
CzasopismoTransportManager
O KONFERENCJI
WYRÓŻNIENIA CHAMPIONÓW TRANSPORTU
Jeśli jesteś lauratem 50 Najbardziej Dynamicznych Firm Transportowych Roku 2024
Pobierz wyróżnienie w formie ONLINE
Jeszcze raz wielkie gratulacje!
@Transport Manager Magazine
CzasopismoTransportManager
O KONFERENCJI
Zobacz raport i wyniki rankingu
TSL CEO's Mastermind
TSL CEO’s Mastermind wypełni drugą część dnia konferencyjnego i odbędzie się
przy okrągłych stołach, które zapewnią lepsza integrację i wymianę myśli.
PRZEBIEG TEJ NOWEJ CZĘŚCI KONFERENCJI BĘDZIE NASTĘPUJĄCY:
Przy każdym stole toczy się dyskusja na wybrany temat, ważny dla funkcjonowania branży transportowej (uczestnik przy rejestracji wybiera stół i temat, na który chce podyskutować w czasie TSL CEO’s Mastermind).
Wymianę myśli moderuje ekspert z dziedziny przypisanej do stolika oraz partner dyskusji – dostawca rozwiązań z tego obszaru. Po zakończeniu dyskusji przy stolikach, każdy ekspert zapisuje najważniejszy, wspólnie wypracowany przez grupę wniosek z rozmowy podsumowujący jej przebieg i wymianę doświadczeń.
Wnioski ze wszystkich stolików są prezentowane przez prowadzących TSL CEO’s Mastermind, a każdy uczestnik konferencji, za pomocą narzędzia online w czasie rzeczywistym głosuje na wniosek, który jego zdaniem jest najistotniejszy aktualnie dla branży TSL.
Zwieńczeniem TSL CEO’s Mastermind i podsumowaniem jest panel dyskusyjny, do którego jest zapraszana osoba ze stolika, którego wniosek zebrał najwięcej głosów: eksperta/moderatora, przedstawiciela partnera i chętnych uczestników (maks. 2).
Tematy dyskusji, moderatorzy i eksperci
1. Tacho Rewolucja 2026:
nowe zasady i wyzwania dla transportu pojazdami o masie do 3,5 t.
SRW
Anna Guzik
SRW
Marcin Mączyński
Filipiak Babicz Legal
Dominika Dutkiewicz
2. Jak znaleźć pieniądze w nieoczywistych miejscach
- optymalizacja podatkowa i nie tylko.
3. Utrzymanie i ochrona płynności finansowej firmy transportowej. Zadbaj o pieniądze w kasie.
4. Jak lepiej zarządzać kosztem paliwa, aby środki finansowe zostały w firmie transportowej
Mateusz Kamiński
Filipiak Babicz Tax
KRD BIG S.A.
Tomasz Gadziński
Upswing Optimize
Mariusz Kołodziej
Karol Maciejewski
CRT Partner
Paweł Szewczuk
CRT Partner
5. Ryzyka w transporcie i sposoby ich unikania.
6. Transport 4.0 - cyfrowe narzędzia dla transportu.
Więcej informacji już wkrótce
Coface Poland
Dawid Stręk
Więcej informacji już wkrótce
8. Cięcie kosztów przewozowych,przy pomocy prawidłowego planowania tras pojazdów.
Interlan
Patryk Grzelak
7. Optymalizacja wykorzystania floty pojazdów .
Więcej informacji już wkrótce
Więcej informacji już wkrótce
Więcej informacji już wkrótce
Więcej informacji już wkrótce
9 . Oszczędności kosztów pracy.
Więcej informacji już wkrótce
Więcej informacji już wkrótce
Więcej informacji już wkrótce
10. Automatyzacja i cyfryzacja obiegu dokumentów - szczególnie listu przewozowego - w firmie transportowej.
Więcej informacji już wkrótce
PRELEKCJA:
Gdy transport idzie do wojska.
Wojskowo-pokojowe i wojenne zadania oraz zagrożenia dla firm transportowych.
O KONFERENCJI
Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst
Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst
Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst
12 czerwca 2025 r.
Nowa Wieś k. Wiskitek | Hotel Santa Natura Family & SPA
28 maja 2025 r.
PESA SA I Bydgoszcz
ODBIERZ BEZPŁATNY BILET
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
PROGRAM MERYTORYCZNY:
Program merytoryczny wydarzenia
marek.loos@transport-manager.pl
+48 726 558 835
Marek Loos
Redaktor Naczelny
Transport Manager
Sprawy organizacyjne, sprzedaż biletów
monika.grenda@transport-manager.pl
+48 534 258 228
Monika Grenda - Krakowiak
Project Manager
ORGANIZACJA EVENTU I BILETY
Karolina Warsicka
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi,
sprawy organizacyjne oraz sprzedaż biletów
karolina.warsicka@transport-manager.pl
+48 534 868 348
Kontakt z partnerami biznesowymi
szymon.drobina@transport-manager.pl
+48 533 529 211
Szymon Drobina
Sales Manager
SPRZEDAŻ I REKLAMA:
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
John Smith
Position
Position
Amanda Baker
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
A Supporting Statement for Your Value Proposition to Encourage Customers
to Complete Your CTA