KILKA SŁÓW NA TEMAT WYDARZENIA
Cała branża transportowa zmierzyła się w 2020 roku z wybuchem pandemii COVID-19. Część firm redukowało swoją działalność ze względu na obostrzenia i zahamowanie gospodarki światowej. Podczas gdy jedni starali się utrzymać na powierzchni, inni tak jak firma Robano, inwestowali w rozwój floty. Jak firma radziła sobie w trudnym okresie pandemii i jaką rolę odegrały w tym nowoczesne technologie IT?
Dowiecie się Państwo tego z naszego wirtualnego case study na żywo!
POZOSTAŁO
• Rok pandemii w transporcie - czego nauczyły nas czasy covid-19?
• Inwestycje, a spowolnienie gospodarki – szansa czy ryzyko?
• Praca zdalna w transporcie – modny termin czy faktyczne wykorzystanie potencjału pracowników?
• Jaką rolę w sukcesie firmy Robano odegrało zaplecze IT do monitorowania i zarządzania flotą?
• Rozwiązania IT szyte na miarę vs. systemy „out of the box”
NAJWAŻNIEJSZE ASPEKTY SPOTKANIA:
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
PRELEGENCI
Manager ds. strategicznego rozwoju z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów, na rynku polskim i zagranicznym. Certyfikowany Audytor TAPA 2020, entuzjasta rozwiązań HR-Tech i usprawniania procesów sprzedażowych oraz rekrutacyjnych. Prywatnie właścicielka 2 psów i behawiorystka z zamiłowania.
WERONIKA WIŚNIEWSKA
Strategic Development Manager, Robano
Robano to firma od 10 lat specjalizująca się w dedykowanym transporcie chłodniczym. Działa na terenie wybranych krajów Europy a niedługo za sprawą transportu lotniczego- na całym świecie. Robano to dwukrotny laureat Gazeli Biznesu oraz tegoroczny Diament Forbesa. Firma stawiając na jakość poza certyfikatem GDP przystąpiła do programu TAPA TSR 1.
TOMASZ KLIMASIEWICZ
TMS Product Owner, AddSecure (wcześniej frameLOGIC)
Od wielu lat z sukcesami wdraża rozwiązania IT wspierające firmy transportowe w codziennej działalności. Ekspert w dziedzinie analiz potrzeb klientów oraz główny projektant systemu TMS od AddSecure.
AddSecure jest wiodącym europejskim dostawcą rozwiązań klasy premium w dziedzinie IoT, skoncentrowanym na zabezpieczaniu danych i komunikacji krytycznej. Obsługuje ponad 50.000 klientów biznesowych w całej Europie, w wielu branżach. W ramach dywizji Smart Transport, codziennie monitorujemy i optymalizujemy pracę ponad 220 000 pojazdów. Polski zespół, wcześniej pod marką frameLOGIC, wnosi do grupy ponad 18 lat doświadczenia w tworzeniu skutecznych systemów IT dla transportu.
MAREK LOOS
redaktor naczelny Transport Manager
Współzałożyciel i wiceprezes wydawnictwa Media4Business. Redaktor naczelny dwumiesięcznika Transport Manager, zastępca red. nacz. Logistics Manager.
Od 1991 r. w dziennikarskim fachu, jako specjalista od gospodarki w: Głosie Wielkopolskim, Pulsie Biznesu, czy Rzeczpospolitej. Z prasą branżową sektora TSL związany od 2005 r. Implementował z Belgii na polski rynek dwumiesięcznik Truck&Business. Prywatnie – miłośnik podróży, jazzu, fotografowania (szczególnie dzikiej przyrody), współautor pierwszego polskiego i trzeciego na świecie przewodnika po Wyspach Owczych.
PARTNERZY
KONTAKT