14.09.2023
WARSZAWA
Konferencja branży TSL
Świętuj razem z Nami
10-lecie czasopisma!
TRANSPORT & LOGISTICS
14 września 2023 (czwartek)
WARSZAWA, Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport
O KONFERENCJI
Transport & Logistics 100 CEO's Conference to flagowa impreza Transport Managera, gromadząca gigantów transportowego biznesu – właścicieli, prezesów, członków zarządów największych funkcjonujących w Polsce firm transportowo-spedycyjno-logistycznych. Przygotowaliśmy więc absolutnie ekskluzywną wiedzę.
O czym będziemy rozmawiać w formie prelekcji i paneli dyskusyjnych?
„Czarne łabędzie”, chaos, nieprzewidywalna zmienność, to zjawiska zmuszające do budowania antykruchości naszych organizacji. Antykruchość to czerpanie siły z chaosu – pływanie w nim jak ryba w wodzie.
Opowiemy w jakich kierunkach zmienia się środowisko funkcjonowania biznesu transportowo-spedycyjno-logistycznego w horyzoncie polskim, europejskim i globalnym.
Otoczenie gospodarcze, polityczne i geopolityczne, w którym funkcjonują firmy wywiera niebagatelny wpływ na ich rozwój.
Do budowania misji, wizji i strategii rozwoju organizacji potrzebne jest spojrzenie z szerszej perspektywy - zarówno czasowej, jak i geograficznej. Takie spojrzenie przedstawimy podczas tego wydarzenia.
W trakcie Konferencji 100 CEO’s wyselekcjonowani przez nas najwyższej klasy specjaliści podpowiedzą jak prognozować nadchodzące zmiany, by strategie i wizje rozwoju Waszych organizacji były trafne.
Jak wpływać na swój zespół zarządczy, żeby wykrzesać z niego entuzjazm, kreatywność i zapał do pracy? Co zrobić by byli artystami, a nie tylko rzemieślnikami w tym co robią.
Jeżeli interesuje Cię tak szeroko pojmowane środowisko funkcjonowania Twojej firmy, powinieneś znaleźć się w elitarnym gronie uczestników Konferencji Transport & Logistics 100 CEO’s .
KILKA SŁÓW O TEGOROCZNEJ EDYCJI
O KONFERENCJI
ZOBACZ RELACJĘ Z ZESZŁOROCZNEJ EDYCJI
PRELEGENCI
Wojciech Eichelberger
Dagmara Łuczka
Instytut Psychoimmunologii (IPSI)
Projektownia Wizerunku
Forum Kobiet w Logistyce
Beata Trochymiak
LogCon East
Christoph Szakowski
Janusz Piechociński
Izba Przemysłowo Handlowa Polska Azja
FAZ Drivers
Michał Niemiec
Filip Ziętkowski
Freight Automation by HOGS
Michał Noga
Artur Olejniczak
AddSecure
Michał Dudek
Transport Logistyka Polska
Maciej Wroński
gen. Waldemar Skrzypczak
PANEL DYSKUSYJNY:
QUEST CM
Krzysztof Sarnecki
Maciej Maroszyk
TC Kancelaria Prawna
Krzysztof Kozerski
Goodyear Polska
GOŚCIE SPECJALNI, PRELEGENCI I EKSPERCI:
Citronex Energy
Mariusz Derdziak
Mateusz Kamiński
Filipiak Babicz Tax
Alicja Badowska
Shell
Continental Opony Polska
Krzysztof Otrząsek
POWER SPEECH
Wyzwania klimatyczne dla branży transportowej i całej unijnej gospodarki. Czy polscy przewoźnicy utrzymają swoją pozycję w Europie? Jak może wyglądać polski sektor transportu drogowego w przyszłości?
PROWADZĄCY
TVM TRANSPORT & LOGISTICS
Paweł Kowalski
Polska Platforma LNG i bioLNG
Jacek Nowakowski
Rohlig SUUS Logistics
Magdalena Lejman
SHELL
Managerowie branży TSL, uzbrojeni w nowoczesne narzędzia (nie tylko) informatyczne, idą na spotkanie wyzwań najbliższej przyszłości.
PANEL DYSKUSYJNY:
PROWADZĄCY
Webfleet Solutions
Agnieszka Szwaj
Marek Loos
Transport Manager
Wyższa Szkoła Logistyki
PROWADZĄCY
Wysłuchasz najlepszych w swoich fachu praktyków i ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
EKSPERCI I PRAKTYCY
NETWORKING
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą i długotrwałą współpracą.
DYSKUSJE I ROZMOWY
Możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych.
Otrzymasz materiały dydaktyczne zaprezentowane podczas konferencji oraz czasopismo Transport Manager
MATERIAŁY
Obecność w ekskluzywnym gronie prenumeratorów dwumiesięcznika Transport Manager i uczestników 100 CEO’s Conference:
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Poszerzy Twoje horyzonty o ogólną wiedzę o środowisku, w którym funkcjonuje branża transportowa, spedycyjna i logistyczna.
Dostarczy prognoz trendów i zmian w światowych przepływach ładunków.
Ułatwi budowanie strategii rozwoju firm z sektora TSL: w jakich kierunkach geograficznych rozwijać przedsiębiorstwo, ale również jakie specjalizacje obierać i jakie intratne nisze opanowywać.
Nakreśli obraz Azji i Dalekiego Wschodu, jako rodzącej się potęgi gospodarczej, dającej praktycznie nieograniczone możliwości wymiany handlowej, którą trzeba obsłużyć transportowo i logistycznie.
Wskaże najnowocześniejsze narzędzia zarządcze, podnoszące kreatywność, innowacyjność i zaangażowanie pracowników.
Podpowie jak – jako lider - zostać niewidocznym fundamentem swojej firmy, by managerowie stali się jej frontmanami.
Przedstawi mechanizmy zwiększające wartość rynkową oraz giełdową Twojej firmy.
Da odpowiedź na pytanie dlaczego w jednych krajach można … zostawić rower bez zabezpieczenia na środku miasta i nikt go nie ukradnie, a w innych – nie.
Wyjaśni dlaczego kontrakt z jednym partnerem można spisać na jednej kartce, a z innym dokument ten wymaga kilkudziesięciu stron.
DODATKOWO
PROGRAM:
Atrakcje wieczoru - więcej informacji już wkrótce!
PO ZAKOŃCZENIU CZĘŚCI DZIENNEJ KONFERENCJI
ZAPRASZAMY NA BANKIET UCZESTNIKÓW z biletami VIP I ZAPROSZONYCH GOŚCI
Bankietowy poczęstunek dla uczestników (open bar, catering)
Account Manager
Trimble Poland
Część dzienna konferencji trwać będzie w godzinach 9:00- 17:40
6 kroków do odblokowania naturalnego potencjału zespołów, którymi kierujesz. Otwórz drogę do innowacyjnego i superkreatywnego rozwoju Twojej firmy.
GOŚĆ SPECJALNY:
Wojciech Eichelberger,psycholog, psychoterapeuta, trener i doradca biznesu, twórca Instytutu Psychoimmunologii
Jak budować relacje w zróżnicowanym kulturowo i pokoleniowo świecie. Kultura budowania relacji służbowych
Dagmara Łuczka, certyfikowany ekspert etykiety biznesu - Projektownia Wizerunku
WARSZTAT:
Szklany sufit w logistyce - fakty i mity o przywództwie kobiet w „męskiej” branży TSL.
PRELEKCJA:
Beata Trochymiak, Forum Kobiet w Logistyce
Czym złamać kod udanych rekrutacji? Jak pozyskiwać managerów odpowiednich do trudnych czasów, misji specjalnych czy zarządzania w czasach silnych turbulencji na rynku TSL?
Christoph Szakowski, LogCon East
PRELEKCJA:
Obsługa prawna a koszty prowadzenia biznesu na przykładzie spraw spornych obsługiwanych przez spedytorów
Maciej Maroszyk, prawnik, dyrektor operacyjny, TC Kancelaria Prawna
PRELEKCJA:
Technologia ADAS i DMS – asystent kierowcy, który chroni życie i twój ładunek
Michał Dudek, ekspert ds. telematyki wideo, AddSecure
PRELEKCJA:
PEŁEN PROGRAM ORAZ LISTA PRELEGENTÓW JUŻ NIEBAWEM
Świętujcie razem z nami 10- lecie czasopisma Transport Manager!
Wyzwania klimatyczne dla branży transportowej i całej unijnej gospodarki. Czy polscy przewoźnicy utrzymają swoją pozycję w Europie? Jak może wyglądać polski sektor transportu drogowego w przyszłości?
Moderator: Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
PANEL DYSKUSYJNY:
Moderatorzy: Artur Olejniczak, Wyższa Szkoła Logistyki i Marek Loos, Transport Manager
Managerowie branży TSL, uzbrojeni w nowoczesne narzędzia (nie tylko) informatyczne, idą na spotkanie wyzwań najbliższej przyszłości.
PANEL DYSKUSYJNY:
Logistyka to bogini wojny. Obrona najważniejszych ogniw łańcuchów dostaw i przewidywany wpływ wojny na Ukrainie na strategiczne przepływy towarowe transportowane przez Polskę.
gen. Waldemar Skrzypczak, doradca ministra obrony narodowej, podsekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowe RP.
GOŚĆ SPECJALNY:
Goodyear Proactive Solutions – dla transportu drogowego
Krzysztof Kozerski, Menedżer ds. Rozwiązań Flotowych Europa Wschód-Północ Goodyear Polska
PRELEKCJA:
PRELEKCJA:
Elastyczny leasing kierowców C+E jako wsparcie w codziennym zarządzaniu firmą transportową
Filip Ziętkowski CEO, FAZ Drivers
09:00 - 09:10
ROZPOCZĘCIE
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
09:15 - 09:45
09:45 - 10:25
10:25 - 10:40
PREZENTACJA PARTNERÓW WYDARZENIA
10:40 - 10:45
10:45 - 11:00
11:00 - 11:20
PRZERWA KAWOWA
11:20 - 11:50
11:50 - 12:00
PRELEKCJA:
Mateusz Kamiński, Filipiak Babicz Tax
12:00 - 12:30
12:30 - 12:45
Alicja Badowska, Marketing Manager, Shell
PRELEKCJA:
12:45 - 13:35
13:35- 14:25
LUNCH
14:25 - 15:05
Świat pełen niepewności. Co się wydarzy w najbliższych dekadach w relacjach transportowych Azja – Europa?
Janusz Piechociński, Izba Przemysłowo Handlowa Polska Azja
15:05 - 15:20
15:20 - 15:35
15:55 - 16:45
15:35 - 15:55
PRZERWA KAWOWA
Uczestnicy:
- Agnieszka Szwaj, Webfleet
- Michał Niemiec, Shell
- Michał Noga, Freight Automation by HOGS
- Krzysztof Otrząsek, Continental Opony Polska
16:45 - 17:15
PRELEKCJA:
Krzysztof Sarnecki, prezes Quest Change Managers
POWER SPEECH:
09:10 - 09:15
Jak oderwać się od przeszłości i żyć teraźniejszością, z szansą na normalność jutro?
Forma prawna i opodatkowanie firmy – ukryta przewaga konkurencyjna
Webfleet
API - integracja danych kluczem do sukcesu
Uczestnicy:
- Magdalena Lejman, Rohlig SUUS Logistics
- Paweł Kowalski, TVM TRANSPORT & LOGISTICS
- Jacek Nowakowski , Polska Platforma LNG i bioLNG
- Mariusz Derdziak Citronex Energy
Transport & Logistics 100 CEO's Conference to wydarzenie skierowane do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej i logistycznej
7.09.2021
NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM
INFORMACJE O BILETACH:
- udział w konferencji w dniu 14 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- wydanie czasopisma Transport Manager
- materiały partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- nagranie wideo z konferencji wszystkich wystąpień
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy kawowe i lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- zniżka na nocleg w hotelu Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport
- certyfikat uczestnictwa
- udział w konferencji w dniu 14 września
- udział w WIECZORNYM BANKIECIE:
Świętowanie 10-lecia czasopisma
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- wydanie czasopisma Transport Manager
- materiały partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- nagranie wideo z konferencji wszystkich wystąpień
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i lunch)
- zniżka na nocleg w hotelu Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport
- certyfikat uczestnictwa
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
BILET ONLINE:
189 zł netto*
- dostęp do transmisji online konferencji na żywo 7 września
- informator konferencyjny w wersji online
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji w wersji online
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
Bilet możesz zakupić poprzez FORMULARZ REJESTRACJI. Po wypełnieniu wymaganych pól skontaktujemy się z Tobą w celu sfinalizowania transakcji
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów
Podane poniżej ceny biletów skierowane są do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej i logistycznej (np.: przewoźników, spedytorów, itd.), którzy zakupili bilet i będą obecni na konferencji [patrz: Regulamin udziału w konferencji] NAPISZ DO NAS JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ!
Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora TSL, Twoja cena za uczestnictwo w części dziennej i wieczornym bankiecie wynosi 3000 zł netto (mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora TSL)
Cena biletu konferencyjnego nie obejmuje noclegu
II PULA 799 zł netto*
BILET GOLD
II PULA 999 zł netto*
BILET VIP
8.09.2022
NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM
FORMULARZ REJESTRACJI
Wypełnij formularz i dokończ zamówienie na platformie zakupowej EVENA (app.evenea.pL)
Bilety: standard lub VIP skierowane są do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej i logistycznej (np.: przewoźników, spedytorów, itd.), którzy zakupili bilet i będą obecni na konferencji [patrz: Regulamin udziału w konferencji]
Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora TSL, Twoja cena za uczestnictwo w części dziennej i wieczornym bankiecie wynosi 3000 zł netto (mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora TSL)
NAPISZ DO NAS JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ!
Po zrealizowaniu płatności otrzymasz potwierdzenie zamówienia, fakturę, bilet oraz informacje organizacyjne wysłane na podany przy rejestracji adres e-mail.
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów. Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia przez organizatora dostaniesz e-mail z informacją o dalszym postępowaniu, będziesz mógł dokończyć zamówienie i przejść do płatności (płatności on-line, przelew tradycyjny).
Zostaniesz przekierowany do strony zakupowej gdzie dokonasz zamówienia (możesz wybrać ilość biletów, uzupełnić dane do faktury).
Wypełnij formularz i wciśnij przycisk KUP BILET.
Bilet możesz zakupić poprzez STRONĘ WYDARZENIA w kilku krokach:
Karolina Warsicka
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
karolina.warsicka@transport-manager.pl
+48 534 868 348
Szymon Drobina
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
szymon.drobina@transport-manager.pl
+48 533 529 211
Kamil Matlak
Project Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
kamil.matlak@transport-manager.pl
+48 536 204 070
Monika Grenda - Krakowiak
Project Manager
Koordynator konferencji, sprawy organizacyjne
oraz sprzedaż biletów
monika.grenda@transport-manager.pl
+48 534 258 228
PRELEGENCI
PRELEGENCI
dr Jacek Bartosiak
Janusz Piechociński
Iwona Blecharczyk
prof. dr hab. Jan Fazlagić
Prezes Zarządu, Partner
Quest Change Managers
założyciel i prezes
„Strategy&Future”
prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
polska Trucking Girl, kierowca zawodowy, influencerka
środowiska kierowców
Uniwersytet Ekonomiczny
Poznań
Krzysztof Sarnecki
John Fillingham
Director of Leadership and Management Institute London/ UK
Prof. Andrew Blatiak
reprezentant Society for Human Resources Management w Polsce, dyrektor Instytutu Przywództwa i Zarządzania (LMI)
dr Marek Benio
Europejski Instytut Mobilności Pracy
Mariusz Gerałtowski
Prezes Zarządu PSML
Lider Kampanii Niezwalniam.pl, Ekspert ds. prawa pracy
Donata Hermann-Marciniak
Prezes Transport i Logistyka Polska
Maciej Wroński
Prezes PolChambers
Andrzej Wójcik
Kierownik sprzedaży
DKV Mobility
Mariusz Derdziak
Managing Director
interLAN
Patryk Grzelak
Direct Sales Manager,
Poland & CEE, Webfleet Solutions
FMS Sales Team Leader Poland, Transics International BV,
ZF Group
Krzysztof Głogowski
Piotr Czajka
Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo
Kamil Wolański
Dyrektor Departamentu Transportu ZMPD
Piotr Mikiel
Piotr Rutkowski
Prezes Zarządu
Targor-Truck
Główny Ekspert ds. Analiz i Rozliczeń, INELO
Dyrektor Oddziału
MAK Ubezpieczenia Sp. z o.o.
Kamil Nowacki
Wiceprezes Zarządu Kancelarii Transportowej LEGALTRANS
Łukasz Medaj
Łukasz Włoch
redaktor naczelny czasopisma Transport Manager
Marek Loos
Ekspert ds. Europejskich
SRW
Anna Guzik
Kto panuje nad globalnymi strategicznymi przepływami, ten panuje nad światem, czyli gry wojenne ery końca globalnej wioski.
dr Jacek Bartosiak, założyciel i prezes „Strategy&Future”
Zaufanie zmonetyzowane. O kapitale społecznym oraz znaczeniu zaufania i o stratach dla gospodarki wynikających z braku zaufania.
prof. dr hab. Jan Fazlagić, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Chcemy być wszędzie. Czemu nie na wschodzie? Azja czeka na polskich inwestorów, przedsiębiorców i partnerów biznesowych.
Janusz Piechociński, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
Globalne strategiczne przepływy to ruch: towarów i innych dóbr, ludzi, wiedzy, danych, surowców, kapitału i idei w skali całego świata. W sprawach wojskowych przepływami strategicznymi jest przemarsz wojsk swoich i sojusznicy. Historia i współczesność dowodzi, że kto nad tymi przepływami panuje, tj, kto ustanawia reguły, na jakich się dokonują, ewentualnie, kto zabezpiecza je i udostępnia światowym graczom, ten panuje politycznie i następnie gospodarczo nad światem. Od kilku dekad są to Stany Zjednoczone, ale ostatnio prawo do tego chcą mieć również Chiny, jako nowy hegemon powstający w kontrze do USA. Co z tego starcia mocarstw wyniknie dla świata i Polski?
Kapitał społeczny zahacza o pojęcie zaufania i wypływa z odpowiedzi na pytania: dlaczego można zostawić rower bez zabezpieczenia na środku miasta i nikt go nie ukradnie? Ale również dlaczego kontrakt z partnerem można spisać na jednej kartce, a nie na trzydziestu?
Nowe możliwości ekspansji biznesu transportowego i logistycznego. Azja jest najbliższym sąsiadem Europy i to na dodatek osiągalnym dla polskich ciężarówek. Nie tylko za sprawą Nowego Jedwabnego Szlaku możemy zaistnieć na azjatyckich rynkach przewozowych. Jak prowadzić biznes z Azjatami, żeby osiągnąć sukces? Globalne wyzwania stojące przed firmami w rozpoczynającej się dekadzie.
Increase the creativity of employees and the market and stock value of your company as well as its productivity and innovation by taking advantage of Human Capital Reporting.
(prelekcja w języku angielskim)
John Fillingham, Director of Leadership and Management Institute London / UK
• From the 9th of November 2020, the US Securities and Exchange Commission (SEC) have made Human Capital Reporting (HCR) mandatory for companies listed on the stock exchange and those wishing to be listed.
• Components of market value of a company.
• Value of human capital reporting.
• Why does productivity and innovation matter?
Przełam się i bądź sługą swoich pracowników, czyli przywództwo służebne (Servant Leadership).
Prof. Andrew Blatiak, reprezentant Society for Human Resources Management w Polsce, dyrektor Instytutu Przywództwa i Zarządzania (LMI)
• Określenie sensu istnienia firmy jest kluczowym zadaniem lidera, któremu zależy na zatrzymaniu pracowników w firmie.
• Właściciele firm mniej potrzebują managerów, ale bardziej liderów, którzy nadają organizacji pożądany kierunek.
• Dlaczego współczesny przywódca powinien być fundamentem, którego nie widać w organizacji na zewnątrz, a osoby (szczególnie młode), które on wspiera i pomaga powinny być frontmanami?
• Prawdziwy przywódca nie powinien mieć problemu z tym, że jest niewidoczny – niejako „pod ziemią”, będąc jednak fundamentem organizacji.
• Servant manager musi mieć chęć zrozumienia, jakie są potrzeby osób, których jest przywódcą.
• Współczesny przywódca musi stworzyć pracownikom warunki do współpracowania, a nie konkurowania między sobą.
Szef, którego szanuję. Oczekiwania kierowców względem właścicieli firm transportowych, by ci drudzy stali się nie tylko szefami, ale przywódcami.
Iwona Blecharczyk, polska Trucking Girl, kierowca zawodowy, influencerka środowiska kierowców
Iwona Blecharczyk, Trucking Girl da poprzedzoną badaniami ankietowymi odpowiedź na pytanie jak stać się szefem, którego pracownicy szanują:
• Jak komunikować, aby kierowca stał się najlepszym PR-owcem i HR-owcem firmy?
• Co sprawia, że pracownik pozostaje w pracy pomimo przejściowo trudnej sytuacji w przedsiębiorstwie?
• Czy dobre relacje na linii szef-kierowca przynoszą realne oszczędności?
• Trucking Girl opowie o dobrych i złych praktykach w komunikacji wewnątrz firmy na przykładzie doświadczeń własnych z dwóch kontynentów oraz analizy odpowiedzi kierowców zawodowych z kilku krajów.
• Odpowie na pytanie jakie są oczekiwania kierowców w firmie transportowej względem swoich szefów?
PANEL DYSKUSYJNY
Piłka po stronie Rządu RP. Zmiana ustawy o transporcie drogowym konieczna do uratowania polskich firm, zajmujących się międzynarodowymi przewozami drogowymi.
Najbardziej bolesne zapisy Pakietu Mobilności dopiero przed nami. Wejdą one w życie w lutym 2022 r.
Moderator:
dr Marek Benio, Europejski Instytut Mobilności Pracy
HARMONOGRAM KONFERENCJI
Nowy wymiar przywództwa w świecie Nowej Rzeczywistości (ang. New Real) - w dobie chaosu.
Krzysztof Sarnecki, prezes zarządu i partner Quest Change Managers
Ogromny natłok informacji, niezwykłe tempo czasami nawet drastycznych zmian pokoleniowych, Ekonomia Chaosu, która dla większości branż wyeliminowała sens planowania strategicznego na dłużej niż 3 lata – zmiany, zmiany, zmiany… ludzkość została zaskoczona przez tę rzeczywistość. Jesteśmy zmuszeni uczyć się bardzo szybko dawać sobie radę w tym zamieszaniu zwanym dzisiaj chaosem…
Monogamia zawodowa nie jest sexy - przygotuj się na otwarty rynek pracy.
Mariusz Gerałtowski, prezes zarządu PSML
Donata Hermann-Marciniak, Lider Kampanii Niezwalniam.pl. Ekspert ds. prawa pracy
„Go Europe”. Wejdź na pole walki przeciwko Pakietowi Mobilności - otwórz biznes w Europie Zachodniej, a my pokażemy jak to zrobić i poprowadzimy Cię.
Andrzej Wójcik, prezes PolChambers
Czas na systemowe wsparcie polskich firm transportowych w biznesowej ekspansji na zachodnie rynki. Tytułowym polem walki jest zachodnia Europa, gdzie skoncentrowana jest europejska produkcja, więc największy jest popyt na transport. „Go Europe!” to wspólna inicjatywa Transport Managera i PolChambers – niezależnego stowarzyszenia koordynującego ogólnoświatową sieć polskich izb handlowych i organizacji biznesowych. Uruchamiając lub kupując spółkę transportową czy logistyczną w którymś z krajów Europy Zachodniej unikasz przewozów kabotażowych i cross-trade, a więc również Pakietu Mobilności, korzystając jednocześnie z zachodnich stawek frachtowych. My posłużymy doradztwem oraz przeprowadzimy przez ścieżkę biurokratyczną, administracyjną, legislacyjną i podatkową.
PANEL DYSKUSYJNY
Trwa cyfrowa transformacja branży transportowej. Jakie wyzwania stawia przed firmami z tej branży rewolucja 4.0?
• Blockchain? Paperless? Sztuczna inteligencja? Big Data? Rozwiązania chmurowe? Która w tych technologii wywrze największy wpływ na oblicze transportu przyszłości?
• Które z tych i innych rozwiązań najbardziej zwiększą przewagę konkurencyjną firm implementujących je?
• Jakie nowe usługi, stanowiska pracy, możliwości rozwoju wygeneruje cyfrowa rewolucja w firmach transportowo-spedycyjno-logistycznych?
Moderator:
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Otwarty rynek pracy oparty na współdzieleniu na umowie o pracę staje się rynkiem pracy korzyści, umożliwiającym zapełnienie luki kompetencyjnej oraz dostęp do unikatowych zasobów przy zachowaniu długoterminowych relacji z pracownikiem.
Jak zyskać przewagę konkurencyjną w branży transportowej?
Postaw na 3W: widoczność, wydajność, wiarygodność.
Piotr Czajka, Direct Sales Manager, Poland & CEE, Webfleet Solutions
Ponad 25% międzynarodowych przewoźników drogowych spodziewa się spadku przychodów w nadchodzących kwartałach 2021, a co drugi stawia na redukcję kosztów operacyjnych. Czy polscy przewoźnicy wyciągnęli wnioski i przygotowali się do nowych wyzwań? Jakie są kluczowe obszary wpływające na ich konkurencyjność i jak telematyka może wesprzeć przewoźników w ich realizacji? Najnowsze dane, praktyczne zastosowania i wskazówki, jak skutecznie działać w konkurencyjnej branży TSL.
Uczestnicy:
Piotr Czajka, Direct Sales Manager,Poland & CEE, Webfleet Solutions
Mariusz Derdziak, kierownik sprzedaży DKV Mobility
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
Krzysztof Głogowski, FMS Sales Team Leader Poland,Transics International BV, ZF Group
Uczestnicy:
Piotr Mikiel, dyrektor Departamentu Transport ZMPD
Maciej Wroński, prezes Transport i Logistyka Polska
Piotr Rutkowski, prezes zarządu Targor-Truck
Łukasz Włoch, Główny Ekspert ds. Analiz i Rozliczeń, INELO
Zaproponowana przez Rząd RP zmiana ustawy o transporcie drogowym albo dobije polskich przewoźników, albo wypchnie ich za zachodnią granicę.
Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
29 lipca br. na stronach Rządowego Centrum Legislacji ukazał się projekt ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw, który – jak się spodziewano - miał dostosować polskie prawo krajowe do przepisów Pakietu Mobilności. Tymczasem zaproponowana nowelizacja może się stać gwoździem do trumny transportu międzynarodowego, wykonywanego przez polskie firmy, które wyprowadzą się do Europy Zachodniej. Tym sposobem cel twórców Pakietu Mobilności zostanie osiągnięty.
Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
8:00
Rejestracja uczestników
8:50
9:00 - 9:20
9:20 - 9:35
9:35 - 9:55
9:55 - 10:15
10:35 - 11:00
Przerwa kawowo - networkingowa
11:00 - 11:55
11:55 - 12:30
12:30 - 12:45
Kamil Wolański, Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo
Wynagrodzenia kierowców po nowemu - na co zwrócić uwagę planując budżet w 2022
12:50 - 13:10
13:10 - 13:35
Przerwa kawowo - networkingowa
13:35 - 13:50
13:55 - 14:10
15:20 - 16:10
LUNCH
14:15 - 14:35
14:40 - 15:00
Jak, korzystając z dostępnych narzędzi, możesz uzyskać skokowy wzrost rentowności działalności transportowej?
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
16:25 - 16:40
16:40 - 17:00
17:00 - 17:55
17:55 - 18:00
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Zakończenie części merytorycznej konferencji
18:00 - 21:00
Koktajl Party - specjalna strefa networkingowa dla uczestników z biletami VIP
Perspektywy zmian na rynku ubezpieczeniowym istotne z punktu widzenia firm transportowych.
Kamil Nowacki, Dyrektor Oddziału, MAK Ubezpieczenia sp. z o.o.
15:00 - 15:20
16:10 - 16:25
Polski Nowy Ład - czyli jak zmieni się rzeczywistość podatkowa w 2022 roku.
Łukasz Medaj, Kancelaria Transportowa LEGALTRANS
26 lipca 2021 r. rząd przedstawił projekt ustawy wprowadzającej szerokie zmiany w ustawach podatkowych i ubezpieczeniowych. Zgodnie z założeniami przedstawionego przez rząd programu ma on zapewnić tzw. restart podatkowy, który przewidziano na 4 kolejne etapy. W jaki sposób planowane zmiany wpłyną na realia prowadzenia działalności gospodarczej? Czy fiskus zaostrzy kontrole przedsiębiorców? Czy przed Urzędem Skarbowym można się jeszcze obronić?
Kontrole wynagrodzeń w Europie. Jak przebiegają? Jak to wygląda obecnie a czego powinniśmy się spodziewać?
Anna Guzik, Ekspert ds. Europejskich, SRW
10:15 - 10:35
Kontrole płac minimalnych to już codzienność na europejskich drogach. Przedstawię jakie kraje obecnie wiodą prym w postępowaniach kontrolnych, jak przebiega kontrola na drodze oraz jakie konsekwencje niesie bezpośrednio dla przedsiębiorcy. Ponadto zaprezentuję jaki plan na ten obszar został zawarty w Pakiecie Mobilności w swojej specjalnej części – Lex specjalis.
Wiele przedsiębiorstw nadal planuje transporty ręcznie bazując przede wszystkim na doświadczeniu planistów. Podczas prezentacji zastanowimy się, czy takie podejście do procesu planowania jest optymalne. Może warto poszukać nowych rozwiązań, które będą bardziej skuteczne i efektywne? Czy wiesz, że dysponując rzetelnymi danymi możesz wdrożyć zaawansowany algorytm optymalizacji, który w procesie planowania pojazdów przeanalizuje wszystkie możliwe rozwiązania i wybierze najlepsze, uwzględniając również narzucone ograniczenia? Zapraszam do aktywnego udziału w prezentacji.
Kto panuje nad globalnymi strategicznymi przepływami, ten panuje nad światem, czyli gry wojenne ery końca globalnej wioski.
dr Jacek Bartosiak, założyciel i prezes „Strategy&Future”
Zaufanie zmonetyzowane. O kapitale społecznym oraz znaczeniu zaufania i o stratach dla gospodarki wynikających z braku zaufania.
prof. dr hab. Jan Fazlagić, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Chcemy być wszędzie. Czemu nie na wschodzie? Azja czeka na polskich inwestorów, przedsiębiorców i partnerów biznesowych.
Janusz Piechociński, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
Globalne strategiczne przepływy to ruch: towarów i innych dóbr, ludzi, wiedzy, danych, surowców, kapitału i idei w skali całego świata. W sprawach wojskowych przepływami strategicznymi jest przemarsz wojsk swoich i sojusznicy. Historia i współczesność dowodzi, że kto nad tymi przepływami panuje, tj, kto ustanawia reguły, na jakich się dokonują, ewentualnie, kto zabezpiecza je i udostępnia światowym graczom, ten panuje politycznie i następnie gospodarczo nad światem. Od kilku dekad są to Stany Zjednoczone, ale ostatnio prawo do tego chcą mieć również Chiny, jako nowy hegemon powstający w kontrze do USA. Co z tego starcia mocarstw wyniknie dla świata i Polski?
Kapitał społeczny zahacza o pojęcie zaufania i wypływa z odpowiedzi na pytania: dlaczego można zostawić rower bez zabezpieczenia na środku miasta i nikt go nie ukradnie? Ale również dlaczego kontrakt z partnerem można spisać na jednej kartce, a nie na trzydziestu?
Nowe możliwości ekspansji biznesu transportowego i logistycznego. Azja jest najbliższym sąsiadem Europy i to na dodatek osiągalnym dla polskich ciężarówek. Nie tylko za sprawą Nowego Jedwabnego Szlaku możemy zaistnieć na azjatyckich rynkach przewozowych. Jak prowadzić biznes z Azjatami, żeby osiągnąć sukces? Globalne wyzwania stojące przed firmami w rozpoczynającej się dekadzie.
Increase the creativity of employees and the market and stock value of your company as well as its productivity and innovation by taking advantage of Human Capital Reporting.
(prelekcja w języku angielskim)
John Fillingham, Director of Leadership and Management Institute London / UK
• From the 9th of November 2020, the US Securities and Exchange Commission (SEC) have made Human Capital Reporting (HCR) mandatory for companies listed on the stock exchange and those wishing to be listed.
• Components of market value of a company.
• Value of human capital reporting.
• Why does productivity and innovation matter?
Przełam się i bądź sługą swoich pracowników, czyli przywództwo służebne (Servant Leadership).
Prof. Andrew Blatiak, reprezentant Society for Human Resources Management w Polsce, dyrektor Instytutu Przywództwa i Zarządzania (LMI)
• Określenie sensu istnienia firmy jest kluczowym zadaniem lidera, któremu zależy na zatrzymaniu pracowników w firmie.
• Właściciele firm mniej potrzebują managerów, ale bardziej liderów, którzy nadają organizacji pożądany kierunek.
• Dlaczego współczesny przywódca powinien być fundamentem, którego nie widać w organizacji na zewnątrz, a osoby (szczególnie młode), które on wspiera i pomaga powinny być frontmanami?
• Prawdziwy przywódca nie powinien mieć problemu z tym, że jest niewidoczny – niejako „pod ziemią”, będąc jednak fundamentem organizacji.
• Servant manager musi mieć chęć zrozumienia, jakie są potrzeby osób, których jest przywódcą.
• Współczesny przywódca musi stworzyć pracownikom warunki do współpracowania, a nie konkurowania między sobą.
Szef, którego szanuję. Oczekiwania kierowców względem właścicieli firm transportowych, by ci drudzy stali się nie tylko szefami, ale przywódcami.
Iwona Blecharczyk, polska Trucking Girl, kierowca zawodowy, influencerka środowiska kierowców
Iwona Blecharczyk, Trucking Girl da poprzedzoną badaniami ankietowymi odpowiedź na pytanie jak stać się szefem, którego pracownicy szanują:
• Jak komunikować, aby kierowca stał się najlepszym PR-owcem i HR-owcem firmy?
• Co sprawia, że pracownik pozostaje w pracy pomimo przejściowo trudnej sytuacji w przedsiębiorstwie?
• Czy dobre relacje na linii szef-kierowca przynoszą realne oszczędności?
• Trucking Girl opowie o dobrych i złych praktykach w komunikacji wewnątrz firmy na przykładzie doświadczeń własnych z dwóch kontynentów oraz analizy odpowiedzi kierowców zawodowych z kilku krajów.
• Odpowie na pytanie jakie są oczekiwania kierowców w firmie transportowej względem swoich szefów?
PANEL DYSKUSYJNY
Piłka po stronie Rządu RP. Zmiana ustawy o transporcie drogowym konieczna do uratowania polskich firm, zajmujących się międzynarodowymi przewozami drogowymi.
Najbardziej bolesne zapisy Pakietu Mobilności dopiero przed nami. Wejdą one w życie w lutym 2022 r.
Moderator:
dr Marek Benio, Europejski Instytut Mobilności Pracy
HARMONOGRAM KONFERENCJI
Nowy wymiar przywództwa w świecie Nowej Rzeczywistości (ang. New Real) - w dobie chaosu.
Krzysztof Sarnecki, prezes zarządu i partner Quest Change Managers
Ogromny natłok informacji, niezwykłe tempo czasami nawet drastycznych zmian pokoleniowych, Ekonomia Chaosu, która dla większości branż wyeliminowała sens planowania strategicznego na dłużej niż 3 lata – zmiany, zmiany, zmiany… ludzkość została zaskoczona przez tę rzeczywistość. Jesteśmy zmuszeni uczyć się bardzo szybko dawać sobie radę w tym zamieszaniu zwanym dzisiaj chaosem…
Monogamia zawodowa nie jest sexy - przygotuj się na otwarty rynek pracy.
Mariusz Gerałtowski, prezes zarządu PSML
Donata Hermann-Marciniak, Lider Kampanii Niezwalniam.pl. Ekspert ds. prawa pracy
„Go Europe”. Wejdź na pole walki przeciwko Pakietowi Mobilności - otwórz biznes w Europie Zachodniej, a my pokażemy jak to zrobić i poprowadzimy Cię.
Andrzej Wójcik, prezes PolChambers
Czas na systemowe wsparcie polskich firm transportowych w biznesowej ekspansji na zachodnie rynki. Tytułowym polem walki jest zachodnia Europa, gdzie skoncentrowana jest europejska produkcja, więc największy jest popyt na transport. „Go Europe!” to wspólna inicjatywa Transport Managera i PolChambers – niezależnego stowarzyszenia koordynującego ogólnoświatową sieć polskich izb handlowych i organizacji biznesowych. Uruchamiając lub kupując spółkę transportową czy logistyczną w którymś z krajów Europy Zachodniej unikasz przewozów kabotażowych i cross-trade, a więc również Pakietu Mobilności, korzystając jednocześnie z zachodnich stawek frachtowych. My posłużymy doradztwem oraz przeprowadzimy przez ścieżkę biurokratyczną, administracyjną, legislacyjną i podatkową.
PANEL DYSKUSYJNY
Trwa cyfrowa transformacja branży transportowej. Jakie wyzwania stawia przed firmami z tej branży rewolucja 4.0?
• Blockchain? Paperless? Sztuczna inteligencja? Big Data? Rozwiązania chmurowe? Która w tych technologii wywrze największy wpływ na oblicze transportu przyszłości?
• Które z tych i innych rozwiązań najbardziej zwiększą przewagę konkurencyjną firm implementujących je?
• Jakie nowe usługi, stanowiska pracy, możliwości rozwoju wygeneruje cyfrowa rewolucja w firmach transportowo-spedycyjno-logistycznych?
Moderator:
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Otwarty rynek pracy oparty na współdzieleniu na umowie o pracę staje się rynkiem pracy korzyści, umożliwiającym zapełnienie luki kompetencyjnej oraz dostęp do unikatowych zasobów przy zachowaniu długoterminowych relacji z pracownikiem.
Jak zyskać przewagę konkurencyjną w branży transportowej?
Postaw na 3W: widoczność, wydajność, wiarygodność.
Piotr Czajka, Direct Sales Manager, Poland & CEE, Webfleet Solutions
Ponad 25% międzynarodowych przewoźników drogowych spodziewa się spadku przychodów w nadchodzących kwartałach 2021, a co drugi stawia na redukcję kosztów operacyjnych. Czy polscy przewoźnicy wyciągnęli wnioski i przygotowali się do nowych wyzwań? Jakie są kluczowe obszary wpływające na ich konkurencyjność i jak telematyka może wesprzeć przewoźników w ich realizacji? Najnowsze dane, praktyczne zastosowania i wskazówki, jak skutecznie działać w konkurencyjnej branży TSL.
Uczestnicy:
Piotr Czajka, Direct Sales Manager,Poland & CEE, Webfleet Solutions
Mariusz Derdziak, kierownik sprzedaży DKV Mobility
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
Krzysztof Głogowski, FMS Sales Team Leader Poland,Transics International BV, ZF Group
Uczestnicy:
Piotr Mikiel, dyrektor Departamentu Transport ZMPD
Maciej Wroński, prezes Transport i Logistyka Polska
Piotr Rutkowski, prezes zarządu Targor-Truck
Łukasz Włoch, Główny Ekspert ds. Analiz i Rozliczeń, INELO
Zaproponowana przez Rząd RP zmiana ustawy o transporcie drogowym albo dobije polskich przewoźników, albo wypchnie ich za zachodnią granicę.
Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
29 lipca br. na stronach Rządowego Centrum Legislacji ukazał się projekt ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw, który – jak się spodziewano - miał dostosować polskie prawo krajowe do przepisów Pakietu Mobilności. Tymczasem zaproponowana nowelizacja może się stać gwoździem do trumny transportu międzynarodowego, wykonywanego przez polskie firmy, które wyprowadzą się do Europy Zachodniej. Tym sposobem cel twórców Pakietu Mobilności zostanie osiągnięty.
Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
8:00
Rejestracja uczestników
8:50
9:00 - 9:20
9:20 - 9:35
9:35 - 9:55
9:55 - 10:15
10:35 - 11:00
Przerwa kawowo - networkingowa
11:00 - 11:55
11:55 - 12:30
12:30 - 12:45
Kamil Wolański, Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo
Wynagrodzenia kierowców po nowemu - na co zwrócić uwagę planując budżet w 2022
12:50 - 13:10
13:10 - 13:35
Przerwa kawowo - networkingowa
13:35 - 13:50
13:55 - 14:10
15:20 - 16:10
LUNCH
14:15 - 14:35
14:40 - 15:00
Jak, korzystając z dostępnych narzędzi, możesz uzyskać skokowy wzrost rentowności działalności transportowej?
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
16:25 - 16:40
16:40 - 17:00
17:00 - 17:55
17:55 - 18:00
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Zakończenie części merytorycznej konferencji
18:00 - 21:00
Koktajl Party - specjalna strefa networkingowa dla uczestników z biletami VIP
Perspektywy zmian na rynku ubezpieczeniowym istotne z punktu widzenia firm transportowych.
Kamil Nowacki, Dyrektor Oddziału, MAK Ubezpieczenia sp. z o.o.
15:00 - 15:20
16:10 - 16:25
Polski Nowy Ład - czyli jak zmieni się rzeczywistość podatkowa w 2022 roku.
Łukasz Medaj, Kancelaria Transportowa LEGALTRANS
26 lipca 2021 r. rząd przedstawił projekt ustawy wprowadzającej szerokie zmiany w ustawach podatkowych i ubezpieczeniowych. Zgodnie z założeniami przedstawionego przez rząd programu ma on zapewnić tzw. restart podatkowy, który przewidziano na 4 kolejne etapy. W jaki sposób planowane zmiany wpłyną na realia prowadzenia działalności gospodarczej? Czy fiskus zaostrzy kontrole przedsiębiorców? Czy przed Urzędem Skarbowym można się jeszcze obronić?
Kontrole wynagrodzeń w Europie. Jak przebiegają? Jak to wygląda obecnie a czego powinniśmy się spodziewać?
Anna Guzik, Ekspert ds. Europejskich, SRW
10:15 - 10:35
Kontrole płac minimalnych to już codzienność na europejskich drogach. Przedstawię jakie kraje obecnie wiodą prym w postępowaniach kontrolnych, jak przebiega kontrola na drodze oraz jakie konsekwencje niesie bezpośrednio dla przedsiębiorcy. Ponadto zaprezentuję jaki plan na ten obszar został zawarty w Pakiecie Mobilności w swojej specjalnej części – Lex specjalis.
Wiele przedsiębiorstw nadal planuje transporty ręcznie bazując przede wszystkim na doświadczeniu planistów. Podczas prezentacji zastanowimy się, czy takie podejście do procesu planowania jest optymalne. Może warto poszukać nowych rozwiązań, które będą bardziej skuteczne i efektywne? Czy wiesz, że dysponując rzetelnymi danymi możesz wdrożyć zaawansowany algorytm optymalizacji, który w procesie planowania pojazdów przeanalizuje wszystkie możliwe rozwiązania i wybierze najlepsze, uwzględniając również narzucone ograniczenia? Zapraszam do aktywnego udziału w prezentacji.
PRELEGENCI
WYPEŁNIJ ANKIETĘ DLA TRUCKING GIRL I OTRZYMAJ:
ZNIŻKĘ NA BILETY GOLD i VIP
RABAT NA PRENUMERATĘ TRANSPORT MANAGER
EKSPERCI
I PRAKTYCY
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe
i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą
i długotrwałą współpracą oraz mogą zainspirować
do zmian i rozwoju
NETWORKING
Wystąpienia ekspertów pozwolą Ci na przyswojenie istotnej wiedzy potrzebnej do optymalizacji działania przedsiębiorstw.
Możesz podyskutować
z prelegentami,
zadać im pytania,
włączyć się do dyskusji panelowych.
DYSKUSJE
I ROZMOWY
Otrzymasz materiały dydaktyczne oraz czasopismo Transport Manager..
WIEDZA
MATERIAŁY
CO OTRZYMUJESZ UCZESTNICZĄC W KONFERENCJI
Course of the Meeting
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will your product change your customer's life. How will this help solve the customer's issues in the future.
During a meeting, you’ll find answers to these questions:
Timetable
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
01
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
02
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
03
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
04
How to Get to
Our Event
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
30 marca 2021r.
Poznań,
PRELEGENCI
Buy a Ticket
Ticket Basic
$20
$20
Ticket Basic
Ticket Premium
$30
PARTNERZY
PARTNERZY HONOROWI
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY
PARTNER GŁÓWNY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
100 CEO's CONFERENCE to wydarzenie skierowane do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej.
Prosimy o rejestrację na wydarzenie poprzez wypełnienie poniższego formularzu.
7.09.2021
NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM
Zarejestruj się na wydarzenie!
BILET GOLD:
449 zł netto*
BILET VIP
649 zł netto*
- udział w konferencji 7 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- 2 archiwalne numery czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i darmowy lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
- udział w konferencji 7 września
- udział w pokonferencyjnym koktail party z open barem i bufetem
(dodatkowa strefa networkingowa VIP)
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- aktualny i archiwalny numer czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i darmowy lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 6.09 lub 7.09.2021
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 6.09 lub 7.09.2021
BILET ONLINE:
189 zł netto*
- dostęp do transmisji online konferencji na żywo 7 września
- informator konferencyjny w wersji online
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji w wersji online
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
INTERESUJĄ CIĘ BILETY GRUPOWE?
Zapytaj organizatora o wycenę indywidualną,
wskazując ilość i rodzaj biletów, które Cię interesują.
KAŻDE ZGŁOSZENIE JEST WERYFIKOWANE PRZEZ ORGANIZOTORA.
CENA PONIŻYCH BILETÓW DEDYKOWANA JEST DLA PRACOWNIKÓW, MANAGERÓW/CEO FIRM Z BRANŻY TSL!
JEŻELI JESTEŚ DOSTAWCĄ PRODUKTÓW, USŁUG I/LUB ROZWIĄZAŃ DLA FIRM Z SEKTORA TSL CENA UCZESTNICTWA WYNOSI 1500 ZŁ NETTO*
(mianem dostawców są określane wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z branży TSL)
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
John Smith
Position
Position
Amanda Baker
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
A Supporting Statement for Your Value Proposition to Encourage Customers
to Complete Your CTA