O KONFERENCJI
Panta rhei – wszystko płynie – tylko w jakim kierunku w horyzoncie polskim, europejskim i globalnym. Środowisko gospodarcze, polityczne i geopolityczne, w którym funkcjonują firmy transportowe i logistyczne wywiera niebagatelny wpływ na ich funkcjonowanie.
Do budowania misji, wizji i strategii rozwoju organizacji potrzebne jest spojrzenie z szerszej perspektywy, zarówno czasowej, jak i geograficznej.
- Jakie ewolucje przechodzą zespoły managerskie, którymi zarządzasz?
- Gdzie leży klucz do wykrzesania z Twojego zespołu jak największych zasobów kreatywności, inicjatywy i pasji w wykonywaniu codziennej pracy zarządczej ze swoimi zespołami pracowników?
- Jakie nowe lądy i kierunki geograficzne wschodzą przed polskimi decydentami w firmach transportowych?
Jeżeli interesuje Cię tak szeroko pojmowane środowisko funkcjonowania Twojej firmy, powinieneś znaleźć się w elitarnym gronie uczestników konferencji Transport & Logistics 100 CEO’s Conference.
W 2021 r. nasze prognozy, wskazujące na 100 uczestników w poprzedniej edycji tej konferencji, okazały się nazbyt ostrożne.
Gościliśmy pod dachami Poznania 130 właścicieli i managerów najwyższego szczebla największych graczy na polskim rynku transportowym.
Jak będzie w 2022 r.? Przekonacie się sami! Po prostu zapraszamy.
O KONFERENCJI
O KONFERENCJI
OBEJRZYJ RELACJĘ Z POPRZEDNIEJ EDYCJI
Wysłuchasz najlepszych
w swoim fachu praktyków i ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
EKSPERCI I PRAKTYCY
NETWORKING
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą i długotrwałą współpracą.
DYSKUSJE I ROZMOWY
Możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych.
Otrzymasz materiały dydaktyczne zaprezentowane podczas konferencji oraz czasopismo Transport Manager
MATERIAŁY
Obecność w ekskluzywnym gronie prenumeratorów dwumiesięcznika Transport Manager i uczestników Transport & Logistics 100 CEO’s Conference:
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Zdobędziesz wiedzę o polskich, europejskich i światowych uwarunkowaniach funkcjonowania Twojego biznesu
Poznasz czynniki, które będą decydowały o trendach w światowych przepływach ładunków.
Dostarczymy niezbędnej wiedzy, potrzebnej do budowania strategii rozwoju Twojej firmy: w jakich kierunkach geograficznych rozwijać przedsiębiorstwo, jakie specjalizacje obierać i jakie intratne nisze opanowywać.
Opowiemy dlaczego „Chiny są nieszczęśliwe”, jako „nieśmiały olbrzym” i jak te hasła wpisują się w realizację projektu Nowego Jedwabnego Szlaku.
Nakreślimy obraz Azji i Dalekiego Wschodu, jako rodzącej się potęgi gospodarczej, dającej praktycznie nieograniczone możliwości wymiany handlowej, którą trzeba obsłużyć transportowo i logistycznie.
Wskażemy najnowocześniejsze narzędzia zarządcze, podnoszące kreatywność, innowacyjność i zaangażowanie pracowników.
Przybliżymy, jak modelować łańcuchy dostaw w czasach „czarnych łabędzi”. Jak skróciły się łańcuchy dostaw. Jakie nowe narzędzia i innowacje wykreowały „czarne łabędzie”.
Poszerzymy Twoje horyzonty o ogólną wiedzę o środowisku, w którym funkcjonuje branża transportowa, spedycyjna i logistyczna.
Dowiesz się dlaczego wino, jego tworzenie oraz komponowanie potraw współgrających z harmonią smaków tego szlachetnego napoju jest pasją współwłaściciela jednej z największych polskich firm transportowych.
CZEKAJĄ NA CIEBIE:
O KONFERENCJI
O KONFERENCJI
Zapraszamy na wyjątkowe, ekskluzywne wydarzenie konferencyjne, skierowane do właścicieli największych firm transportowo-logistycznych
i managerów najwyższego szczebla w branży transportowo-spedycyjno-logistycznej. Uczestnicy tego wydarzenia będą mieli niepowtarzalną okazję zdobycia ogromnej porcji praktycznej wiedzy o dynamicznie zmieniającym się środowisku ekonomicznym i geopolitycznym biznesu transportowo-logistycznego. Starannie dobrani prelegenci dostarczą rzetelnych informacji, ułatwiających podejmowanie istotnych, strategicznych decyzji związanych rozwojem firm z sektora TSL. Przedstawią najnowocześniejsze strategie zarządcze, wydobywające z pracowników gigantyczne pokłady kreatywności, zaangażowania i pracowitości, dzięki czemu Twoja firma rozwinie się i zyska na wartości rynkowej.
Czy budując przyszłość swojej firmy transportowo-logistycznej w chaotycznej, niepewnej, postpandemicznej rzeczywistości zastanawiałeś się:
PRELEGENCI
PRELEGENCI
Elżbieta Łukacijewska
Janusz Piechociński
Prof. dr hab.
Managing Director Poland in IPP Pooling
eurodeputowana do Parlamentu Europejskiego, Komisja TRAN
prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
dyplomata, były ambasador m.in. na Węgrzech, były dyrektor Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego
Tomasz Sączek
Andrzej Zawistowski
członek zarządu PSML Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Bogdan J. Góralczyk
Wyższa Szkoła Logistyki
Artur Olejniczak
Quest Change Managers
Krzysztof Sarnecki
Prezes Transport i Logistyka Polska
Maciej Wroński
trener EY Academy of Business
Maciej Kraus
Managing Director
interLAN
Patryk Grzelak
redaktor naczelny
Transport Manager
Marek Loos
Prezes zarządu
SNARTO
Ekspert ds. rozwoju i szkoleń
INELO
Adrian Mirowski
Mateusz Włoch
Key Account Manager
AddSecure
Bartosz Blumczyński
Account Manager
Trimble Poland
Paweł Wojtysiak
Field Sales Manager
Webfleet
Piotr Czajka
Dyrektor Operacyjny
ABC Czepczyński
Sławomir Rembowski
Radosław Pyffel
ekspert Instytutu Sobieskiego ds. polityki międzynarodowej i Azji
Dyrektor Zarządzający/CEO
MASZOŃSKI logistic
Radosław Lemieszek
Prezes Zarządu
Transkap International
Krzysztof Pokrywka
PROGRAM:
POWITANIE
Jak modelować łańcuchy dostaw w czasie „czarnych łabędzi” ? Jak skróciły się łańcuchy dostaw.
Jakie nowe narzędzia i innowacje wykreowały „czarne łabędzie”
Tomasz Sączek, Managing Director Poland in IPP Pooling
Czasy „czarnych łabędzi” oznaczają dla managera logistyki konieczność wejścia do świata VUCA.
Jak zmienia to zarządzanie łańcuchami dostaw?
Andrzej Zawistowski, członek zarządu PSML Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Współczesne otoczenie firmy, określane jako świat VUCA, albo świat SPAM’u, wymaga od managerów kompetencji w obszarze zarządzanie zmianą. Skuteczny manager (również logistyki) musi potrafić odnaleźć się w burzliwej rzeczywistości, określanej jako VUCA.Jest to akronim wprowadzony przez amerykańskich wojskowych strategów z U.S. Army War College na określenie sytuacji, jaka powstała po zakończeniu Zimnej Wojny: Volatility (zmienność, ulotność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Każda z wymienionych cech nowej rzeczywistości stanowi wyzwanie dla managerów i wymaga przemyślanego podejścia.
Pricing, czyli świadome zarządzanie cenami swoich usług versus walka cenowa o każdego kolejnego klienta w epoce inflacji i gwałtownie rosnących cen
Jak zarządzać cenami w kontekście presji inflacyjnej, która po wielu latach znów pojawiła się w gospodarce oraz w epoce gwałtownie rosnących cen? Jak przygotować się do postpandemicznego boomu popytowego w każdym aspekcie zarządzania przychodami (revenue management).
Metody zarządzania polityką cenową i jej komunikowanie partnerom biznesowym. Skuteczne dopasowanie swojego biznesu do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, czyli Commercial Agility.
Maciej Kraus – trener EY Academy of Business
BLOK TEMATYCZNY:
Wschodnie wyzwania
Chcemy być wszędzie. Czemu nie na wschodzie? Jak uratować i kontynuować nasze inwestycje na wschodzie?
Nowe możliwości ekspansji biznesu transportowego i logistycznego. Azja jest najbliższym sąsiadem Europy i to na dodatek osiągalnym dla polskich ciężarówek. Nie tylko za sprawą Nowego Jedwabnego Szlaku możemy zaistnieć na azjatyckich rynkach przewozowych. Jak prowadzić biznes z Azjatami, żeby osiągnąć sukces? Globalne wyzwania stojące przed firmami w rozpoczynającej się dekadzie.
Janusz Piechociński, prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
Chińskie myślenie o geopolityce i gospodarce. Chiny to kontynent i „cywilizacja ubrana w szaty państwa”, a nie kolejne, zwykłe państwo.
Prof. dr hab. Bogdan J. Góralczyk, dyplomata, były ambasador m.in. na Węgrzech, były dyrektor Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego
Chiny to starożytna kultura, która myśli po swojemu i ma własne interesy - często odmienne od naszych - zachodnich. Ostatnie cztery dekady, od końca 1978 r. to odrodzenie się tej cywilizacji i niebywały wzrost jej znaczenia (z 4,5 proc. do 17,5 proc. światowego PKB w sensie nominalnym, przy 23 proc. udziału USA).Według wizjonera chińskich reform, Deng Xiaopinga, w trakcie transformacji i reform Chiny mają przejść przez Trzy Etapy:
•I (1978-2008) - odbudowa potęgi państwa;
•II (2008 - 2035?) - budowa siły nabywczej obywateli - klasy średniej;
•III (po 2035 do 2049) - reformy polityczne.
BLOK TEMATYCZNY:
Przemiany i wyzwania stojące przed firmami transportowymi
Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
Quo Vadis polski transporcie? Wyzwania stojące przed firmami transportowo-logistycznymi generują główne nurty przemian branży TSL.
Elżbieta Łukacijewska, eurodeputowana do Parlamentu Europejskiego, Komisja TRAN.
Pakiet Mobilności, Fit for 55, Dyrektywa o pracownikach delegowanych. Co jeszcze szykuje dla nas Komisja Europejska?
PANEL DYSKUSYJNY:
Rewolucja 4.0 w transporcie. Jak cyfryzacja pomaga w tworzeniu strategii, kreowaniu wizji i wyznaczaniu celów nowoczesnych organizacji z sektora TSL.
Moderator: Artur Olejniczak, Wyższa Szkoła Logistyki
Występ muzyczny podczas wieczornego spotkania
Pasje managerów transportu: Adam Godawski, prezes Omega Pilzno opowie o swojej winncy, winie i potrawach pasujących do wina
PANEL DYSKUSYJNY:
Metamorfoza firmy transportowej – od przewoźnika do operatora logistycznego.
Jak to się robi? Doświadczenia największych graczy na rynku TSL.
Moderator: Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Krzysztof Sarnecki, Quest Change Managers
Jak zwiększyć bezpieczeństwo biznesowej organizacji w czasach turbulencji i panoszenia się “czarnych łabędzi” ?
Wiele firm transportowych boryka się z niebezpiecznym stylem jazdy swoich kierowców. Odbija się to na stanie floty, towarów, bezpieczeństwie uczestników ruchu oraz na reputacji samej firmy. Kluczem do sukcesu jest opracowanie dla nich skutecznego programu szkoleń. Z pomocą przychodzi najnowsze rozwiązanie od AddSecure – inteligentna kamera 4G, która sama rozpoznaje niebezpieczne zdarzenia, nagrywa je w wysokiej rozdzielczości, a nagranie jest dostępne już po kilku minutach od zdarzenia.
Panie i Panowie, przed Państwem AddSecure RoadView.
Bartosz Blumczyński, Key Account Manager AddSecure
Telematyka wideo – jak inteligentne kamery mogą poprawić styl jazdy kierowców, pomóc w postępowaniu odszkodowawczym i chronić reputację firm transportowych
BLOK TEMATYCZNY:
Czas Czarnych Łabędzi
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
9:00-9:05
9:05 - 9:25
9:25 - 9:45
9:45 - 10:05
PRZERWA KAWOWA
10:35 - 10:55
10:55 - 11:20
Prezentacja partnerów konferencji
10:05 - 10:15
11:20 - 11:40
Trimble App Manager – wszystkie aplikacje dla kierowcy w jednym miejscu
Paweł Wojtysiak, Account Manager Trimble Poland
11:40 - 12:05
12:05 - 12:25
Cyfryzacja branży TSL niesie ze sobą wiele korzyści w postaci automatyzacji i optymalizacji procesów. Zjawisko to stanowi także wyzwanie dla osób zarządzających transportem, aby nie przeciążyć kierowców nadmiarem danych oraz urządzeń do obsługi. Jak efektywnie i bezpiecznie zarządzać flotą urządzeń mobilnych? Jak dostarczyć użytkownikom niezbędnych aplikacji od wielu firm w jedno miejsce, tak aby właściwe informacje mogły być wykorzystane w łatwy sposób w odpowiednim czasie? Z prelekcji dowiesz się o nowym rozwiązaniu Trimble Transport&Logistics jakim jest otwarty system Enterprise Mobility Management dedykowany do zdalnego zarządzania flotą urządzeń mobilnych z Androidem.
12:25 - 12:45
LUNCH (PRZERWA OBIADOWA)
13:05 - 13:55
13:55 - 14:45
15:35 - 15:55
PRZERWA KAWOWA
15:05 - 15:35
15:55 - 16:15
16:25 - 17:15
17:15 - 17:35
17:35
Zakończenie konferencji
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
19:00
PO ZAKOŃCZENIU KONFERENCJI
Koktajl Party
specjalna strefa networkingowa dla uczestników z biletami VIP:
Poczęstunek dla uczestników
Bezpieczeństwo kierowcy, ładunku i pojazdu to kluczowy filar działalności firm transportowych, ale jego zapewnienie zwykle nie idzie w parze z koniecznością obniżania kosztów. Czy inwestycje w systemy bezpieczeństwa są opłacalne? Na jakie technologie i narzędzia warto postawić? Ile można zaoszczędzić i jakie wymierne korzyści osiągnąć?
Poznaj najnowsze dane rynkowe, innowacyjne rozwiązania telematyczne oraz najlepsze praktyki rynkowe z wdrożeń u polskich klientów
Piotr Czajka, Field Sales Manager Webfleet
Czy można zwiększyć bezpieczeństwo floty i zredukować koszty operacyjne?
10:15 - 10:35
Dwie pieczenie na jednym ogniu - czyli jak ustalić strukturę wynagrodzenia w nowej rzeczywistości, aby nie mieć problemów podczas kontroli, nie obawiać się roszczeń pracowników, a jednocześnie zapewnić przejrzyste dla pracownika warunki płacy? Czy przepisy dotyczące wynagrodzeń krajowych i zagranicznych są sprawiedliwe z punktu widzenia kierowcy? Czy kierowca wie, ile powinien zarobić zgodnie z przepisami? Jaki kierowca ma wpływ na wynagrodzenie? Czy wysokie wynagrodzenie ustalone w umowie o pracę jest rozwiązaniem, czy to tylko początek większych problemów?
Mateusz Włoch, ekspert ds. rozwoju i szkoleń INELO
Dwutorowość wynagrodzeń kierowców - gdy przepisy zderzają się z praktyką
12:45 - 13:05
Każdy lubi zakupy, które się opłacają i inwestycje, na których zwrot nie trzeba długo czekać. Czy do takich należy zakup systemu TMS? Wybór optymalnego oprogramowania nie należy do łatwych, a jego dobra implementacja może być jeszcze większym wyzwaniem.
Zapraszamy na wystąpienie, podczas którego omówimy najważniejsze etapy wdrożenia oraz zwrócę uwagę na kluczowe czynniki, które sprawiają, że proces ten zakończy się sukcesem.
Patryk Grzelak, Managing Director interLAN
Gdybym to wiedział(a) wcześniej… Krótki przewodnik dla firm, jak dobrze przeprowadzić wdrożenie systemu klasy TMS
14:45 - 15:05
Człowiek kontra maszyna - czyli zmierzch złotych lat pośredników korzyścią dla przewoźników dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii
Adrian Mirowski, Prezes Zarządu Snarto
16:15 - 16:25
Cyfryzacja usług spedycji zbliża się wielkimi krokami dzięki rozwojowi technologii w transporcie drogowym. Kto na tym skorzysta, a kto straci? Dlaczego przewoźnicy powinni chętnie korzystać z takich usług? Co tak naprawdę oferuje nam cyfryzacja procesów spedycyjnych?"
Radosław Pyffel, wicedyrektor Instytutu Bezpieczeństwa i Rozwoju Międzynarodowego
Chiny czasów geopolitycznej i technologicznej rewolucji z perspektywy (polskiej i globalnej) branży logistycznej
Uczestnicy:
- Sławomir Rembowski, Dyrektor Operacyjny ABC Czepczyński,
- Radosław Lemieszek, Dyrektor Zarządzający/CEO MASZOŃSKI logistic
- Krzysztof Pokrywka, Prezes Zarządu Transkap International
Wysłuchasz najlepszych w swoich fachu praktyków i ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
EKSPERCI I PRAKTYCY
NETWORKING
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą i długotrwałą współpracą.
DYSKUSJE I ROZMOWY
Możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych.
Otrzymasz materiały dydaktyczne zaprezentowane podczas konferencji oraz czasopismo Transport Manager
MATERIAŁY
Obecność w ekskluzywnym gronie prenumeratorów dwumiesięcznika Transport Manager i uczestników 100 CEO’s Conference:
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ?
Poszerzy Twoje horyzonty o ogólną wiedzę o środowisku, w którym funkcjonuje branża transportowa, spedycyjna i logistyczna.
Dostarczy prognoz trendów i zmian w światowych przepływach ładunków.
Ułatwi budowanie strategii rozwoju firm z sektora TSL: w jakich kierunkach geograficznych rozwijać przedsiębiorstwo, ale również jakie specjalizacje obierać i jakie intratne nisze opanowywać.
Nakreśli obraz Azji i Dalekiego Wschodu, jako rodzącej się potęgi gospodarczej, dającej praktycznie nieograniczone możliwości wymiany handlowej, którą trzeba obsłużyć transportowo i logistycznie.
Wskaże najnowocześniejsze narzędzia zarządcze, podnoszące kreatywność, innowacyjność i zaangażowanie pracowników.
Podpowie jak – jako lider - zostać niewidocznym fundamentem swojej firmy, by managerowie stali się jej frontmanami.
Przedstawi mechanizmy zwiększające wartość rynkową oraz giełdową Twojej firmy.
Da odpowiedź na pytanie dlaczego w jednych krajach można … zostawić rower bez zabezpieczenia na środku miasta i nikt go nie ukradnie, a w innych – nie.
Wyjaśni dlaczego kontrakt z jednym partnerem można spisać na jednej kartce, a z innym dokument ten wymaga kilkudziesięciu stron.
DODATKOWO
Transport & Logistics 100 CEO's Conference to wydarzenie skierowane do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej i logistycznej
7.09.2021
NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM
INFORMACJE O BILETACH:
BILET GOLD:
549 zł netto*
BILET VIP
749 zł netto*
- udział w konferencji 8 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- 2 archiwalne numery czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy kawowe i lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
- udział w konferencji 8 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- 2 archiwalne numery czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i lunch)
- udział w Koktajl Party: specjalnej
strefie networkingowej dla uczestników z biletami VIP
(po zakończeniu konferencji)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 7.09 lub 8.09.2022
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 7.09 lub 8.09.2022
BILET ONLINE:
189 zł netto*
- dostęp do transmisji online konferencji na żywo 7 września
- informator konferencyjny w wersji online
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji w wersji online
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
INTERESUJĄ CIĘ BILETY GRUPOWE?
Zapytaj organizatora o wycenę indywidualną,
wskazując ilość i rodzaj biletów, które Cię interesują.
Bilet możesz zakupić poprzez FORMULARZ REJESTRACJI. Po wypełnieniu wymaganych pól skontaktujemy się z Tobą w celu sfinalizowania transakcji
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów
Podana poniżej cena biletów skierowana jest dla DLA PRACOWNIKÓW, MANAGERÓW/CEO FIRM Z BRANŻY TSL
Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora TSL, Twoja cena za uczestnictwo wynosi 3000 zł netto(mianem dostawców określane są wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora TSL)
Cena biletu konferencyjnego nie obejmuje noclegu
PARTNER GŁÓWNY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
PARTNERZY MEDIALNI
Karolina Warsicka
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
karolina.warsicka@transport-manager.pl
+48 534 868 348
Szymon Drobina
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
szymon.drobina@transport-manager.pl
+48 533 529 211
Kamil Matlak
Project Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
kamil.matlak@transport-manager.pl
+48 536 204 070
Klaudia Teper
Specjalista ds. kontaktu z czytelnikiem
Sprzedaż biletów
klaudia.teper@mediapressfilm.pl
+48 697 576 261
Monika Grenda - Krakowiak
Project Manager
Koordynator konferencji, sprawy organizacyjne
oraz sprzedaż biletów
monika.grenda@transport-manager.pl
+48 534 258 228
PRELEGENCI
PRELEGENCI
dr Jacek Bartosiak
Janusz Piechociński
Iwona Blecharczyk
prof. dr hab. Jan Fazlagić
Prezes Zarządu, Partner
Quest Change Managers
założyciel i prezes
„Strategy&Future”
prezes Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
polska Trucking Girl, kierowca zawodowy, influencerka
środowiska kierowców
Uniwersytet Ekonomiczny
Poznań
Krzysztof Sarnecki
John Fillingham
Director of Leadership and Management Institute London/ UK
Prof. Andrew Blatiak
reprezentant Society for Human Resources Management w Polsce, dyrektor Instytutu Przywództwa i Zarządzania (LMI)
dr Marek Benio
Europejski Instytut Mobilności Pracy
Mariusz Gerałtowski
Prezes Zarządu PSML
Lider Kampanii Niezwalniam.pl, Ekspert ds. prawa pracy
Donata Hermann-Marciniak
Prezes Transport i Logistyka Polska
Maciej Wroński
Prezes PolChambers
Andrzej Wójcik
Kierownik sprzedaży
DKV Mobility
Mariusz Derdziak
Managing Director
interLAN
Patryk Grzelak
Direct Sales Manager,
Poland & CEE, Webfleet Solutions
FMS Sales Team Leader Poland, Transics International BV,
ZF Group
Krzysztof Głogowski
Piotr Czajka
Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo
Kamil Wolański
Dyrektor Departamentu Transportu ZMPD
Piotr Mikiel
Piotr Rutkowski
Prezes Zarządu
Targor-Truck
Główny Ekspert ds. Analiz i Rozliczeń, INELO
Dyrektor Oddziału
MAK Ubezpieczenia Sp. z o.o.
Kamil Nowacki
Wiceprezes Zarządu Kancelarii Transportowej LEGALTRANS
Łukasz Medaj
Łukasz Włoch
redaktor naczelny czasopisma Transport Manager
Marek Loos
Ekspert ds. Europejskich
SRW
Anna Guzik
Kto panuje nad globalnymi strategicznymi przepływami, ten panuje nad światem, czyli gry wojenne ery końca globalnej wioski.
dr Jacek Bartosiak, założyciel i prezes „Strategy&Future”
Zaufanie zmonetyzowane. O kapitale społecznym oraz znaczeniu zaufania i o stratach dla gospodarki wynikających z braku zaufania.
prof. dr hab. Jan Fazlagić, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Chcemy być wszędzie. Czemu nie na wschodzie? Azja czeka na polskich inwestorów, przedsiębiorców i partnerów biznesowych.
Janusz Piechociński, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
Globalne strategiczne przepływy to ruch: towarów i innych dóbr, ludzi, wiedzy, danych, surowców, kapitału i idei w skali całego świata. W sprawach wojskowych przepływami strategicznymi jest przemarsz wojsk swoich i sojusznicy. Historia i współczesność dowodzi, że kto nad tymi przepływami panuje, tj, kto ustanawia reguły, na jakich się dokonują, ewentualnie, kto zabezpiecza je i udostępnia światowym graczom, ten panuje politycznie i następnie gospodarczo nad światem. Od kilku dekad są to Stany Zjednoczone, ale ostatnio prawo do tego chcą mieć również Chiny, jako nowy hegemon powstający w kontrze do USA. Co z tego starcia mocarstw wyniknie dla świata i Polski?
Kapitał społeczny zahacza o pojęcie zaufania i wypływa z odpowiedzi na pytania: dlaczego można zostawić rower bez zabezpieczenia na środku miasta i nikt go nie ukradnie? Ale również dlaczego kontrakt z partnerem można spisać na jednej kartce, a nie na trzydziestu?
Nowe możliwości ekspansji biznesu transportowego i logistycznego. Azja jest najbliższym sąsiadem Europy i to na dodatek osiągalnym dla polskich ciężarówek. Nie tylko za sprawą Nowego Jedwabnego Szlaku możemy zaistnieć na azjatyckich rynkach przewozowych. Jak prowadzić biznes z Azjatami, żeby osiągnąć sukces? Globalne wyzwania stojące przed firmami w rozpoczynającej się dekadzie.
Increase the creativity of employees and the market and stock value of your company as well as its productivity and innovation by taking advantage of Human Capital Reporting.
(prelekcja w języku angielskim)
John Fillingham, Director of Leadership and Management Institute London / UK
• From the 9th of November 2020, the US Securities and Exchange Commission (SEC) have made Human Capital Reporting (HCR) mandatory for companies listed on the stock exchange and those wishing to be listed.
• Components of market value of a company.
• Value of human capital reporting.
• Why does productivity and innovation matter?
Przełam się i bądź sługą swoich pracowników, czyli przywództwo służebne (Servant Leadership).
Prof. Andrew Blatiak, reprezentant Society for Human Resources Management w Polsce, dyrektor Instytutu Przywództwa i Zarządzania (LMI)
• Określenie sensu istnienia firmy jest kluczowym zadaniem lidera, któremu zależy na zatrzymaniu pracowników w firmie.
• Właściciele firm mniej potrzebują managerów, ale bardziej liderów, którzy nadają organizacji pożądany kierunek.
• Dlaczego współczesny przywódca powinien być fundamentem, którego nie widać w organizacji na zewnątrz, a osoby (szczególnie młode), które on wspiera i pomaga powinny być frontmanami?
• Prawdziwy przywódca nie powinien mieć problemu z tym, że jest niewidoczny – niejako „pod ziemią”, będąc jednak fundamentem organizacji.
• Servant manager musi mieć chęć zrozumienia, jakie są potrzeby osób, których jest przywódcą.
• Współczesny przywódca musi stworzyć pracownikom warunki do współpracowania, a nie konkurowania między sobą.
Szef, którego szanuję. Oczekiwania kierowców względem właścicieli firm transportowych, by ci drudzy stali się nie tylko szefami, ale przywódcami.
Iwona Blecharczyk, polska Trucking Girl, kierowca zawodowy, influencerka środowiska kierowców
Iwona Blecharczyk, Trucking Girl da poprzedzoną badaniami ankietowymi odpowiedź na pytanie jak stać się szefem, którego pracownicy szanują:
• Jak komunikować, aby kierowca stał się najlepszym PR-owcem i HR-owcem firmy?
• Co sprawia, że pracownik pozostaje w pracy pomimo przejściowo trudnej sytuacji w przedsiębiorstwie?
• Czy dobre relacje na linii szef-kierowca przynoszą realne oszczędności?
• Trucking Girl opowie o dobrych i złych praktykach w komunikacji wewnątrz firmy na przykładzie doświadczeń własnych z dwóch kontynentów oraz analizy odpowiedzi kierowców zawodowych z kilku krajów.
• Odpowie na pytanie jakie są oczekiwania kierowców w firmie transportowej względem swoich szefów?
PANEL DYSKUSYJNY
Piłka po stronie Rządu RP. Zmiana ustawy o transporcie drogowym konieczna do uratowania polskich firm, zajmujących się międzynarodowymi przewozami drogowymi.
Najbardziej bolesne zapisy Pakietu Mobilności dopiero przed nami. Wejdą one w życie w lutym 2022 r.
Moderator:
dr Marek Benio, Europejski Instytut Mobilności Pracy
HARMONOGRAM KONFERENCJI
Nowy wymiar przywództwa w świecie Nowej Rzeczywistości (ang. New Real) - w dobie chaosu.
Krzysztof Sarnecki, prezes zarządu i partner Quest Change Managers
Ogromny natłok informacji, niezwykłe tempo czasami nawet drastycznych zmian pokoleniowych, Ekonomia Chaosu, która dla większości branż wyeliminowała sens planowania strategicznego na dłużej niż 3 lata – zmiany, zmiany, zmiany… ludzkość została zaskoczona przez tę rzeczywistość. Jesteśmy zmuszeni uczyć się bardzo szybko dawać sobie radę w tym zamieszaniu zwanym dzisiaj chaosem…
Monogamia zawodowa nie jest sexy - przygotuj się na otwarty rynek pracy.
Mariusz Gerałtowski, prezes zarządu PSML
Donata Hermann-Marciniak, Lider Kampanii Niezwalniam.pl. Ekspert ds. prawa pracy
„Go Europe”. Wejdź na pole walki przeciwko Pakietowi Mobilności - otwórz biznes w Europie Zachodniej, a my pokażemy jak to zrobić i poprowadzimy Cię.
Andrzej Wójcik, prezes PolChambers
Czas na systemowe wsparcie polskich firm transportowych w biznesowej ekspansji na zachodnie rynki. Tytułowym polem walki jest zachodnia Europa, gdzie skoncentrowana jest europejska produkcja, więc największy jest popyt na transport. „Go Europe!” to wspólna inicjatywa Transport Managera i PolChambers – niezależnego stowarzyszenia koordynującego ogólnoświatową sieć polskich izb handlowych i organizacji biznesowych. Uruchamiając lub kupując spółkę transportową czy logistyczną w którymś z krajów Europy Zachodniej unikasz przewozów kabotażowych i cross-trade, a więc również Pakietu Mobilności, korzystając jednocześnie z zachodnich stawek frachtowych. My posłużymy doradztwem oraz przeprowadzimy przez ścieżkę biurokratyczną, administracyjną, legislacyjną i podatkową.
PANEL DYSKUSYJNY
Trwa cyfrowa transformacja branży transportowej. Jakie wyzwania stawia przed firmami z tej branży rewolucja 4.0?
• Blockchain? Paperless? Sztuczna inteligencja? Big Data? Rozwiązania chmurowe? Która w tych technologii wywrze największy wpływ na oblicze transportu przyszłości?
• Które z tych i innych rozwiązań najbardziej zwiększą przewagę konkurencyjną firm implementujących je?
• Jakie nowe usługi, stanowiska pracy, możliwości rozwoju wygeneruje cyfrowa rewolucja w firmach transportowo-spedycyjno-logistycznych?
Moderator:
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Otwarty rynek pracy oparty na współdzieleniu na umowie o pracę staje się rynkiem pracy korzyści, umożliwiającym zapełnienie luki kompetencyjnej oraz dostęp do unikatowych zasobów przy zachowaniu długoterminowych relacji z pracownikiem.
Jak zyskać przewagę konkurencyjną w branży transportowej?
Postaw na 3W: widoczność, wydajność, wiarygodność.
Piotr Czajka, Direct Sales Manager, Poland & CEE, Webfleet Solutions
Ponad 25% międzynarodowych przewoźników drogowych spodziewa się spadku przychodów w nadchodzących kwartałach 2021, a co drugi stawia na redukcję kosztów operacyjnych. Czy polscy przewoźnicy wyciągnęli wnioski i przygotowali się do nowych wyzwań? Jakie są kluczowe obszary wpływające na ich konkurencyjność i jak telematyka może wesprzeć przewoźników w ich realizacji? Najnowsze dane, praktyczne zastosowania i wskazówki, jak skutecznie działać w konkurencyjnej branży TSL.
Uczestnicy:
Piotr Czajka, Direct Sales Manager,Poland & CEE, Webfleet Solutions
Mariusz Derdziak, kierownik sprzedaży DKV Mobility
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
Krzysztof Głogowski, FMS Sales Team Leader Poland,Transics International BV, ZF Group
Uczestnicy:
Piotr Mikiel, dyrektor Departamentu Transport ZMPD
Maciej Wroński, prezes Transport i Logistyka Polska
Piotr Rutkowski, prezes zarządu Targor-Truck
Łukasz Włoch, Główny Ekspert ds. Analiz i Rozliczeń, INELO
Zaproponowana przez Rząd RP zmiana ustawy o transporcie drogowym albo dobije polskich przewoźników, albo wypchnie ich za zachodnią granicę.
Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
29 lipca br. na stronach Rządowego Centrum Legislacji ukazał się projekt ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw, który – jak się spodziewano - miał dostosować polskie prawo krajowe do przepisów Pakietu Mobilności. Tymczasem zaproponowana nowelizacja może się stać gwoździem do trumny transportu międzynarodowego, wykonywanego przez polskie firmy, które wyprowadzą się do Europy Zachodniej. Tym sposobem cel twórców Pakietu Mobilności zostanie osiągnięty.
Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
8:00
Rejestracja uczestników
8:50
9:00 - 9:20
9:20 - 9:35
9:35 - 9:55
9:55 - 10:15
10:35 - 11:00
Przerwa kawowo - networkingowa
11:00 - 11:55
11:55 - 12:30
12:30 - 12:45
Kamil Wolański, Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo
Wynagrodzenia kierowców po nowemu - na co zwrócić uwagę planując budżet w 2022
12:50 - 13:10
13:10 - 13:35
Przerwa kawowo - networkingowa
13:35 - 13:50
13:55 - 14:10
15:20 - 16:10
LUNCH
14:15 - 14:35
14:40 - 15:00
Jak, korzystając z dostępnych narzędzi, możesz uzyskać skokowy wzrost rentowności działalności transportowej?
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
16:25 - 16:40
16:40 - 17:00
17:00 - 17:55
17:55 - 18:00
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Zakończenie części merytorycznej konferencji
18:00 - 21:00
Koktajl Party - specjalna strefa networkingowa dla uczestników z biletami VIP
Perspektywy zmian na rynku ubezpieczeniowym istotne z punktu widzenia firm transportowych.
Kamil Nowacki, Dyrektor Oddziału, MAK Ubezpieczenia sp. z o.o.
15:00 - 15:20
16:10 - 16:25
Polski Nowy Ład - czyli jak zmieni się rzeczywistość podatkowa w 2022 roku.
Łukasz Medaj, Kancelaria Transportowa LEGALTRANS
26 lipca 2021 r. rząd przedstawił projekt ustawy wprowadzającej szerokie zmiany w ustawach podatkowych i ubezpieczeniowych. Zgodnie z założeniami przedstawionego przez rząd programu ma on zapewnić tzw. restart podatkowy, który przewidziano na 4 kolejne etapy. W jaki sposób planowane zmiany wpłyną na realia prowadzenia działalności gospodarczej? Czy fiskus zaostrzy kontrole przedsiębiorców? Czy przed Urzędem Skarbowym można się jeszcze obronić?
Kontrole wynagrodzeń w Europie. Jak przebiegają? Jak to wygląda obecnie a czego powinniśmy się spodziewać?
Anna Guzik, Ekspert ds. Europejskich, SRW
10:15 - 10:35
Kontrole płac minimalnych to już codzienność na europejskich drogach. Przedstawię jakie kraje obecnie wiodą prym w postępowaniach kontrolnych, jak przebiega kontrola na drodze oraz jakie konsekwencje niesie bezpośrednio dla przedsiębiorcy. Ponadto zaprezentuję jaki plan na ten obszar został zawarty w Pakiecie Mobilności w swojej specjalnej części – Lex specjalis.
Wiele przedsiębiorstw nadal planuje transporty ręcznie bazując przede wszystkim na doświadczeniu planistów. Podczas prezentacji zastanowimy się, czy takie podejście do procesu planowania jest optymalne. Może warto poszukać nowych rozwiązań, które będą bardziej skuteczne i efektywne? Czy wiesz, że dysponując rzetelnymi danymi możesz wdrożyć zaawansowany algorytm optymalizacji, który w procesie planowania pojazdów przeanalizuje wszystkie możliwe rozwiązania i wybierze najlepsze, uwzględniając również narzucone ograniczenia? Zapraszam do aktywnego udziału w prezentacji.
Kto panuje nad globalnymi strategicznymi przepływami, ten panuje nad światem, czyli gry wojenne ery końca globalnej wioski.
dr Jacek Bartosiak, założyciel i prezes „Strategy&Future”
Zaufanie zmonetyzowane. O kapitale społecznym oraz znaczeniu zaufania i o stratach dla gospodarki wynikających z braku zaufania.
prof. dr hab. Jan Fazlagić, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Chcemy być wszędzie. Czemu nie na wschodzie? Azja czeka na polskich inwestorów, przedsiębiorców i partnerów biznesowych.
Janusz Piechociński, prezydent Izby Przemysłowo-Handlowej Polska-Azja
Globalne strategiczne przepływy to ruch: towarów i innych dóbr, ludzi, wiedzy, danych, surowców, kapitału i idei w skali całego świata. W sprawach wojskowych przepływami strategicznymi jest przemarsz wojsk swoich i sojusznicy. Historia i współczesność dowodzi, że kto nad tymi przepływami panuje, tj, kto ustanawia reguły, na jakich się dokonują, ewentualnie, kto zabezpiecza je i udostępnia światowym graczom, ten panuje politycznie i następnie gospodarczo nad światem. Od kilku dekad są to Stany Zjednoczone, ale ostatnio prawo do tego chcą mieć również Chiny, jako nowy hegemon powstający w kontrze do USA. Co z tego starcia mocarstw wyniknie dla świata i Polski?
Kapitał społeczny zahacza o pojęcie zaufania i wypływa z odpowiedzi na pytania: dlaczego można zostawić rower bez zabezpieczenia na środku miasta i nikt go nie ukradnie? Ale również dlaczego kontrakt z partnerem można spisać na jednej kartce, a nie na trzydziestu?
Nowe możliwości ekspansji biznesu transportowego i logistycznego. Azja jest najbliższym sąsiadem Europy i to na dodatek osiągalnym dla polskich ciężarówek. Nie tylko za sprawą Nowego Jedwabnego Szlaku możemy zaistnieć na azjatyckich rynkach przewozowych. Jak prowadzić biznes z Azjatami, żeby osiągnąć sukces? Globalne wyzwania stojące przed firmami w rozpoczynającej się dekadzie.
Increase the creativity of employees and the market and stock value of your company as well as its productivity and innovation by taking advantage of Human Capital Reporting.
(prelekcja w języku angielskim)
John Fillingham, Director of Leadership and Management Institute London / UK
• From the 9th of November 2020, the US Securities and Exchange Commission (SEC) have made Human Capital Reporting (HCR) mandatory for companies listed on the stock exchange and those wishing to be listed.
• Components of market value of a company.
• Value of human capital reporting.
• Why does productivity and innovation matter?
Przełam się i bądź sługą swoich pracowników, czyli przywództwo służebne (Servant Leadership).
Prof. Andrew Blatiak, reprezentant Society for Human Resources Management w Polsce, dyrektor Instytutu Przywództwa i Zarządzania (LMI)
• Określenie sensu istnienia firmy jest kluczowym zadaniem lidera, któremu zależy na zatrzymaniu pracowników w firmie.
• Właściciele firm mniej potrzebują managerów, ale bardziej liderów, którzy nadają organizacji pożądany kierunek.
• Dlaczego współczesny przywódca powinien być fundamentem, którego nie widać w organizacji na zewnątrz, a osoby (szczególnie młode), które on wspiera i pomaga powinny być frontmanami?
• Prawdziwy przywódca nie powinien mieć problemu z tym, że jest niewidoczny – niejako „pod ziemią”, będąc jednak fundamentem organizacji.
• Servant manager musi mieć chęć zrozumienia, jakie są potrzeby osób, których jest przywódcą.
• Współczesny przywódca musi stworzyć pracownikom warunki do współpracowania, a nie konkurowania między sobą.
Szef, którego szanuję. Oczekiwania kierowców względem właścicieli firm transportowych, by ci drudzy stali się nie tylko szefami, ale przywódcami.
Iwona Blecharczyk, polska Trucking Girl, kierowca zawodowy, influencerka środowiska kierowców
Iwona Blecharczyk, Trucking Girl da poprzedzoną badaniami ankietowymi odpowiedź na pytanie jak stać się szefem, którego pracownicy szanują:
• Jak komunikować, aby kierowca stał się najlepszym PR-owcem i HR-owcem firmy?
• Co sprawia, że pracownik pozostaje w pracy pomimo przejściowo trudnej sytuacji w przedsiębiorstwie?
• Czy dobre relacje na linii szef-kierowca przynoszą realne oszczędności?
• Trucking Girl opowie o dobrych i złych praktykach w komunikacji wewnątrz firmy na przykładzie doświadczeń własnych z dwóch kontynentów oraz analizy odpowiedzi kierowców zawodowych z kilku krajów.
• Odpowie na pytanie jakie są oczekiwania kierowców w firmie transportowej względem swoich szefów?
PANEL DYSKUSYJNY
Piłka po stronie Rządu RP. Zmiana ustawy o transporcie drogowym konieczna do uratowania polskich firm, zajmujących się międzynarodowymi przewozami drogowymi.
Najbardziej bolesne zapisy Pakietu Mobilności dopiero przed nami. Wejdą one w życie w lutym 2022 r.
Moderator:
dr Marek Benio, Europejski Instytut Mobilności Pracy
HARMONOGRAM KONFERENCJI
Nowy wymiar przywództwa w świecie Nowej Rzeczywistości (ang. New Real) - w dobie chaosu.
Krzysztof Sarnecki, prezes zarządu i partner Quest Change Managers
Ogromny natłok informacji, niezwykłe tempo czasami nawet drastycznych zmian pokoleniowych, Ekonomia Chaosu, która dla większości branż wyeliminowała sens planowania strategicznego na dłużej niż 3 lata – zmiany, zmiany, zmiany… ludzkość została zaskoczona przez tę rzeczywistość. Jesteśmy zmuszeni uczyć się bardzo szybko dawać sobie radę w tym zamieszaniu zwanym dzisiaj chaosem…
Monogamia zawodowa nie jest sexy - przygotuj się na otwarty rynek pracy.
Mariusz Gerałtowski, prezes zarządu PSML
Donata Hermann-Marciniak, Lider Kampanii Niezwalniam.pl. Ekspert ds. prawa pracy
„Go Europe”. Wejdź na pole walki przeciwko Pakietowi Mobilności - otwórz biznes w Europie Zachodniej, a my pokażemy jak to zrobić i poprowadzimy Cię.
Andrzej Wójcik, prezes PolChambers
Czas na systemowe wsparcie polskich firm transportowych w biznesowej ekspansji na zachodnie rynki. Tytułowym polem walki jest zachodnia Europa, gdzie skoncentrowana jest europejska produkcja, więc największy jest popyt na transport. „Go Europe!” to wspólna inicjatywa Transport Managera i PolChambers – niezależnego stowarzyszenia koordynującego ogólnoświatową sieć polskich izb handlowych i organizacji biznesowych. Uruchamiając lub kupując spółkę transportową czy logistyczną w którymś z krajów Europy Zachodniej unikasz przewozów kabotażowych i cross-trade, a więc również Pakietu Mobilności, korzystając jednocześnie z zachodnich stawek frachtowych. My posłużymy doradztwem oraz przeprowadzimy przez ścieżkę biurokratyczną, administracyjną, legislacyjną i podatkową.
PANEL DYSKUSYJNY
Trwa cyfrowa transformacja branży transportowej. Jakie wyzwania stawia przed firmami z tej branży rewolucja 4.0?
• Blockchain? Paperless? Sztuczna inteligencja? Big Data? Rozwiązania chmurowe? Która w tych technologii wywrze największy wpływ na oblicze transportu przyszłości?
• Które z tych i innych rozwiązań najbardziej zwiększą przewagę konkurencyjną firm implementujących je?
• Jakie nowe usługi, stanowiska pracy, możliwości rozwoju wygeneruje cyfrowa rewolucja w firmach transportowo-spedycyjno-logistycznych?
Moderator:
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Otwarty rynek pracy oparty na współdzieleniu na umowie o pracę staje się rynkiem pracy korzyści, umożliwiającym zapełnienie luki kompetencyjnej oraz dostęp do unikatowych zasobów przy zachowaniu długoterminowych relacji z pracownikiem.
Jak zyskać przewagę konkurencyjną w branży transportowej?
Postaw na 3W: widoczność, wydajność, wiarygodność.
Piotr Czajka, Direct Sales Manager, Poland & CEE, Webfleet Solutions
Ponad 25% międzynarodowych przewoźników drogowych spodziewa się spadku przychodów w nadchodzących kwartałach 2021, a co drugi stawia na redukcję kosztów operacyjnych. Czy polscy przewoźnicy wyciągnęli wnioski i przygotowali się do nowych wyzwań? Jakie są kluczowe obszary wpływające na ich konkurencyjność i jak telematyka może wesprzeć przewoźników w ich realizacji? Najnowsze dane, praktyczne zastosowania i wskazówki, jak skutecznie działać w konkurencyjnej branży TSL.
Uczestnicy:
Piotr Czajka, Direct Sales Manager,Poland & CEE, Webfleet Solutions
Mariusz Derdziak, kierownik sprzedaży DKV Mobility
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
Krzysztof Głogowski, FMS Sales Team Leader Poland,Transics International BV, ZF Group
Uczestnicy:
Piotr Mikiel, dyrektor Departamentu Transport ZMPD
Maciej Wroński, prezes Transport i Logistyka Polska
Piotr Rutkowski, prezes zarządu Targor-Truck
Łukasz Włoch, Główny Ekspert ds. Analiz i Rozliczeń, INELO
Zaproponowana przez Rząd RP zmiana ustawy o transporcie drogowym albo dobije polskich przewoźników, albo wypchnie ich za zachodnią granicę.
Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska
29 lipca br. na stronach Rządowego Centrum Legislacji ukazał się projekt ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw, który – jak się spodziewano - miał dostosować polskie prawo krajowe do przepisów Pakietu Mobilności. Tymczasem zaproponowana nowelizacja może się stać gwoździem do trumny transportu międzynarodowego, wykonywanego przez polskie firmy, które wyprowadzą się do Europy Zachodniej. Tym sposobem cel twórców Pakietu Mobilności zostanie osiągnięty.
Powitanie uczestników i rozpoczęcie konferencji
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
8:00
Rejestracja uczestników
8:50
9:00 - 9:20
9:20 - 9:35
9:35 - 9:55
9:55 - 10:15
10:35 - 11:00
Przerwa kawowo - networkingowa
11:00 - 11:55
11:55 - 12:30
12:30 - 12:45
Kamil Wolański, Kierownik Działu Ekspertów Grupy Inelo
Wynagrodzenia kierowców po nowemu - na co zwrócić uwagę planując budżet w 2022
12:50 - 13:10
13:10 - 13:35
Przerwa kawowo - networkingowa
13:35 - 13:50
13:55 - 14:10
15:20 - 16:10
LUNCH
14:15 - 14:35
14:40 - 15:00
Jak, korzystając z dostępnych narzędzi, możesz uzyskać skokowy wzrost rentowności działalności transportowej?
Patryk Grzelak, dyrektor zarządzający interLAN
16:25 - 16:40
16:40 - 17:00
17:00 - 17:55
17:55 - 18:00
Marek Loos, redaktor naczelny Transport Manager
Zakończenie części merytorycznej konferencji
18:00 - 21:00
Koktajl Party - specjalna strefa networkingowa dla uczestników z biletami VIP
Perspektywy zmian na rynku ubezpieczeniowym istotne z punktu widzenia firm transportowych.
Kamil Nowacki, Dyrektor Oddziału, MAK Ubezpieczenia sp. z o.o.
15:00 - 15:20
16:10 - 16:25
Polski Nowy Ład - czyli jak zmieni się rzeczywistość podatkowa w 2022 roku.
Łukasz Medaj, Kancelaria Transportowa LEGALTRANS
26 lipca 2021 r. rząd przedstawił projekt ustawy wprowadzającej szerokie zmiany w ustawach podatkowych i ubezpieczeniowych. Zgodnie z założeniami przedstawionego przez rząd programu ma on zapewnić tzw. restart podatkowy, który przewidziano na 4 kolejne etapy. W jaki sposób planowane zmiany wpłyną na realia prowadzenia działalności gospodarczej? Czy fiskus zaostrzy kontrole przedsiębiorców? Czy przed Urzędem Skarbowym można się jeszcze obronić?
Kontrole wynagrodzeń w Europie. Jak przebiegają? Jak to wygląda obecnie a czego powinniśmy się spodziewać?
Anna Guzik, Ekspert ds. Europejskich, SRW
10:15 - 10:35
Kontrole płac minimalnych to już codzienność na europejskich drogach. Przedstawię jakie kraje obecnie wiodą prym w postępowaniach kontrolnych, jak przebiega kontrola na drodze oraz jakie konsekwencje niesie bezpośrednio dla przedsiębiorcy. Ponadto zaprezentuję jaki plan na ten obszar został zawarty w Pakiecie Mobilności w swojej specjalnej części – Lex specjalis.
Wiele przedsiębiorstw nadal planuje transporty ręcznie bazując przede wszystkim na doświadczeniu planistów. Podczas prezentacji zastanowimy się, czy takie podejście do procesu planowania jest optymalne. Może warto poszukać nowych rozwiązań, które będą bardziej skuteczne i efektywne? Czy wiesz, że dysponując rzetelnymi danymi możesz wdrożyć zaawansowany algorytm optymalizacji, który w procesie planowania pojazdów przeanalizuje wszystkie możliwe rozwiązania i wybierze najlepsze, uwzględniając również narzucone ograniczenia? Zapraszam do aktywnego udziału w prezentacji.
PRELEGENCI
WYPEŁNIJ ANKIETĘ DLA TRUCKING GIRL I OTRZYMAJ:
ZNIŻKĘ NA BILETY GOLD i VIP
RABAT NA PRENUMERATĘ TRANSPORT MANAGER
EKSPERCI
I PRAKTYCY
Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe
i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą
i długotrwałą współpracą oraz mogą zainspirować
do zmian i rozwoju
NETWORKING
Wystąpienia ekspertów pozwolą Ci na przyswojenie istotnej wiedzy potrzebnej do optymalizacji działania przedsiębiorstw.
Możesz podyskutować
z prelegentami,
zadać im pytania,
włączyć się do dyskusji panelowych.
DYSKUSJE
I ROZMOWY
Otrzymasz materiały dydaktyczne oraz czasopismo Transport Manager..
WIEDZA
MATERIAŁY
CO OTRZYMUJESZ UCZESTNICZĄC W KONFERENCJI
Course of the Meeting
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will your product change your customer's life. How will this help solve the customer's issues in the future.
During a meeting, you’ll find answers to these questions:
Timetable
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
01
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
02
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
03
09:00 a.m - 10.00 p.m
How will your product change your customer's life
Convincing slogan:
04
How to Get to
Our Event
Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.
30 marca 2021r.
Poznań,
PRELEGENCI
Buy a Ticket
Ticket Basic
$20
$20
Ticket Basic
Ticket Premium
$30
PARTNERZY
PARTNERZY HONOROWI
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY
PARTNER GŁÓWNY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
100 CEO's CONFERENCE to wydarzenie skierowane do sektora TSL, w szczególności do managerów i kadry zarządzającej firmami z branży transportowej.
Prosimy o rejestrację na wydarzenie poprzez wypełnienie poniższego formularzu.
7.09.2021
NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM
Zarejestruj się na wydarzenie!
BILET GOLD:
449 zł netto*
BILET VIP
649 zł netto*
- udział w konferencji 7 września
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- 2 archiwalne numery czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i darmowy lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
- udział w konferencji 7 września
- udział w pokonferencyjnym koktail party z open barem i bufetem
(dodatkowa strefa networkingowa VIP)
- drukowany imienny identyfikator
- informator konferencyjny
- aktualny i archiwalny numer czasopisma Transport Manager
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- wstęp do strefy wystawienniczej
- bufet konferencyjny (2 przerwy na kawę i darmowy lunch)
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
- specjalna zniżka na jeden nocleg ze śniadaniem
w NOVOTEL POZNAŃ CENTRUM**
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 6.09 lub 7.09.2021
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
** dotyczy pokoi Superior jedno lub dwuosobowych w dniu 6.09 lub 7.09.2021
BILET ONLINE:
189 zł netto*
- dostęp do transmisji online konferencji na żywo 7 września
- informator konferencyjny w wersji online
- miesięczny dostęp do aplikacji mobilnej czasopisma Transport Manager
- materiały marketingowe partnerów konferencji w wersji online
- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na konferencji
- specjalna zniżka na zakup rocznej prenumeraty Transport Manager
* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)
INTERESUJĄ CIĘ BILETY GRUPOWE?
Zapytaj organizatora o wycenę indywidualną,
wskazując ilość i rodzaj biletów, które Cię interesują.
KAŻDE ZGŁOSZENIE JEST WERYFIKOWANE PRZEZ ORGANIZOTORA.
CENA PONIŻYCH BILETÓW DEDYKOWANA JEST DLA PRACOWNIKÓW, MANAGERÓW/CEO FIRM Z BRANŻY TSL!
JEŻELI JESTEŚ DOSTAWCĄ PRODUKTÓW, USŁUG I/LUB ROZWIĄZAŃ DLA FIRM Z SEKTORA TSL CENA UCZESTNICTWA WYNOSI 1500 ZŁ NETTO*
(mianem dostawców są określane wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z branży TSL)
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
John Smith
Position
Position
Amanda Baker
"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"
A Supporting Statement for Your Value Proposition to Encourage Customers
to Complete Your CTA